Lieve aupair zoekt leuk gastgezin!

Ik zal me even kort voorstellen, mochten jullie na dit mailtje meer over mij willen weten, zal ik uiteraard een hoop meer vertellen! Ik ben Nikki, ik ben nu 18 jaar (september word ik 19). Ik zit in 6VWO, en ik zal dus in mei eindexamen doen. Daarnab ik besloten een jaartje niet naar school te gaan, maar dingen van mezelf en de wereld te leren, plekken te bezoeken en te reizen. Tijdens dat jaar wil ik ook mijn beta vakken gaan halen, wiskunde B, scheidkunde, biologie en natuurkunde, zodat ik daarna Geneeskunde kan gaan studeren. Ik ben dus ontzettend gemotiveerd en een doorzetter! Afgelopen jaar ben ik met Plan Nederland naar Ghana geweest, en het heeft me zo geraakt dat ik ontzettend graag meer over andere landen en andere plaatsen wil leren.

Ik woon in Badhoevedorp, een dorp dat aan Amsterdam grenst. Daar pas ik al op sinds ik ongeveer 14 jaar ben. Ik heb dus een hoop ervaring met kinderen, ik heb ook zeilkampen begeleid, brugklaskampen van mijn middelbare school begeleid en een bepaalde klas intensief begeleid hun eerste jaar op de middelbare school. Daarvoor heb ik ook een cursus mediation gevolgd. Oppassen en met kinderen werken doe ik dus al jaren! Ik kan met overtuiging zeggen dat ik met alle kinderen een ontzettend goede en vertrouwde band heb, en niet alleen met de kinderen, maar ook met de ouders. Ik kan met hun heel fijn en vertrouwd praten, en regelmatig ga ik ook gewoon zomaar langs om even te knuffelen en te kletsen met een kopje thee.

Ik heb hele brede interesses, ik sta open voor alles en ben snel enthousiast en voor dingen in. Dingen die ik leuk vind zijn uitgaan, winkelen, op stap met vriendinnen, naar de bioscoop, op vakantie gaan, sporten! Maar ik vind het ook heerlijk om lekker op de bank een boek te lezen, een filmpje te kijken, lekker thuis te koken of te bakken, te knutselen, schilderen of muziek te luisteren.

Mijn plan is om na mijn eindexamens eerst nog een poosje thuis te blijven, en dan ergens rond november/december Nederland gedag te zeggen! Dan is nu natuurlijk mijn vraag of jullie nog op zoek zijn voor ergens eind 2013. Ik heb verder totaal nog geen plannen van hoe lang ik weg zou willen gaan, maar in September start ik weer met school.

Mochten jullie geinteresseerd zijn, dan hoor ik graag van jullie!

(Voor een andere gewenste periode, neem even contact op, dan kan er altijd naar de mogelijkheden gekeken worden!)

Groetjes Nikki.

Hoi Nikki,

Leuke advertentie! We zijn op dit moment op zoek naar iemand voor de periode Augustus-December, voor jou dus iets te vrowg, maar zullen daarna ook weer iemand nodig hebben voor de periode januari 2014 tot eind juni 2014. Mochten je plannen tegen die tijd nog niet veranderd zijn, neem dan contact op met aupair@eelkodevries.nl.

Hallo Nikkib,
Vind jou oproep hartstikke leuk, je Maakt meteen
Een hele goede, sympatieke En lieve indruk!
Wij wonen in het duitse deel van zwitserland, heel centraal
Snel in Basel, Bern, Luzern en Zürich
Ik Zelf Ben Nederlands en mijn man italiaans
Wij hebben een dochter van 16 maanden
Jou favorite vakantieland Italie is ook Niet ver weg ������
Mijn schoonmoeder woont in Italie En die bezoeken wij ook regelmatig
Lijkt jou zwitserland Wat om als Au pair te Werken?
Ik hoor graag van je!

Groetjes Jane de Graaf