Liefs uit... v.a. dinsdag 13 september op Ned.1

*In het nieuwe programma ‘KRO’s Liefs Uit…’ volgt Yvon Jaspers wekelijks vijf Nederlanders die er alles voor over hebben om samen met hun buitenlandse liefde in ons land een toekomst op te bouwen. Samen met hen beleeft ze hun meest romantische momenten maar is ze er ook als het niet zo goed gaat. Liefs Uit gaat over de liefde maar ook over Nederland. Het gaat ook over ons. Is de liefde van deze vijf stellen bestand tegen het Hollandse klimaat?

Marlies en Musa, Sam en Chinchu, Jacqueline en Ramiwel, Arjen en Orsola  en Tom en Annastassiya laten zien of ze in staat zijn de culturele  verschillen te overbruggen en de relationele hindernissen te overwinnen.*

Hieronder zie je Marlies en Musa en ja… Musa komt uit… Gambia!!! :cheer:

http://liefsuit.kro.nl/images/content/VideoPlayer/fddce676-5de4-4d3f-8068-77b2eed13dc5_VideoPlayer.jpg

Lijkt mij wel interessant, dus ik ga zéker even kijken!

Groetjes,
Erwin

Ik ga zeker ook kijken. Ik heb zoveel “middelbare dames” zien lopen met zo’n jongen dat wat inside information om mijn vrouw bij me te houden zeker welkom is. :slight_smile:

lol2 volgens mij hoef jij je nergens zorgen over te maken Theo.

En zeg nou zelf, deze Marlies en Musa (M & M) zien er toch wel uit als een heel gelukkig stelletje!?
En volgens mij zelfs aardig van dezelfde leeftijd…

Gisteren gekeken, maar ik heb toch wel een paar bedenkingen. Ben benieuwd hoe dit afloopt.

Wij hebben gisteren pas gekeken, dinsdag kwam het niet uit…:wink:

Tsjah, het blijft lastig om dit soort relaties te beoordelen of zelfs veroordelen.
Er zijn ook veel succesverhalen! Maar dat zijn wel uitzonderingen…
Ik zou mijn geld op deze relatie niet durven inzetten in ieder geval.

We blijven dus zéker kijken!

Groetjes,
Erwin

Ach, het is haar keuze zoals ze zelf al aangaf, maar of het een goede is…
Tevens liet Marlies al weten nooit Moslima te worden, want ja de kijk op vrouwen ligt toch wel even anders. Dit zegt al genoeg denk ik.

Zeggen en doen zijn wel twee verschillende dingen.Ik heb hier zo mijn twijfels over.Vond het wel erg raar dat hij mocht roken boven het eten.Ze had hem gelijk weg moeten sturen.Ze zei er alleen maar wat van,maar hij ging toch door.:mad:Toch wens ik ze veel geluk en hoop dat het voor haar de ware is en de liefde van 2 kanten komt.

wie weet alvast wat er op 20-09
in de uitzending komt
weer over gambia ?

Musa geniet met teugen van het Hollandse leven.Dus kijken maar weer.

Ik verwacht niet heel veel van Marlies en Musa te zien in de aflevering van morgen. Yvon Jaspers volgt in totaal vijf stellen. Afgelopen dinsdag zagen we alleen Marlies met Musa en Sam met Chinchu.
Morgen zullen de andere stellen wel geïntroduceerd worden, maar dat neemt niet weg dat het vast ook een leuke aflevering wordt.

Wij gaan kijken in ieder geval!