Seksreizen Gambia

Hoi allemaal,

Voor een nieuw televisieprogramma/sociaal documentaireserie zijn wij op zoek naar single vrouwen die op zoek zijn naar een Afrikaanse liefde, hebben gevonden of hebben gehad. Kom jij hiervoor in aanmerking en ben je bereid om je verhaal te delen? Of ken jij mensen uit jouw omgeving die mij verder kunnen helpen?

Mail dan naar: [mailadressen zijn niet toegestaan]

Alle tips zijn welkom!

Ik hoor het allemaal heel graag.

Met zulke titel zal je moeilijk kandidaten vinden, vrees ik.

Titel klinkt als sextoerisme terwijl het dus om liefde moet gaan?

Nou klinkt het net alsof ik interesse had maar dat het geen liefde was hahaa. Vraag was algemeen bedoeld en niet op mij als persoon :smiley:

Als ik je profielfoto zie, dan ben je meer geïnteresseerd in een stoer Australisch outback type! :smiley:

Australisch en outback is niet per se nodig :wink:

Oké… Blijft in ieder geval stoer over!! En gelijk heb je :wink:

En dit is nu de oorzaak ervan dat je als je alleen op vakantie gaat (man of vrouw) je het voor je omgeving direct voor de sex (of liefde) zou doen. Ik ben al heel lang heel gelukkig getrouwd en kan heus wel 2 weken zonder, zo ook anderen die alleen gaan. Altijd uit moeten leggen dat je voor het land gaat en voor je rust is op een gegeven moment erg irritant. Als mensen daarvoor gaan moeten ze het zelf weten maar geef er nu niet steeds aandacht aan.