Lido Di Pomposa

Hi,
IK vertrek de 22 ste naar italie,en rij met familie mee,en vertrek zondag de 31ste vanaf vliegveld traviso…
Maar wie kan mij vertellen hoe de bus of treinverbindingen zijn vanaf lido di pomposa naar het vliegveld???

alvast bedankt,
groet laurette

Originally posted by laurette@13-07-2005, 23:19:52
** Hi,
IK vertrek de 22 ste naar italie,en rij met familie mee,en vertrek zondag de 31ste vanaf vliegveld traviso…
Maar wie kan mij vertellen hoe de bus of treinverbindingen zijn vanaf lido di pomposa naar het vliegveld???

alvast bedankt,
groet laurette **

Bedoel je met Traviso : Treviso ?

Er zijn vanaf Lido di Pom. géén spoorwegen naar het vliegveld ten noorden van Venetie.

Ik denk dat het dichtstbijzijnde station is : Adria .

Vanaf Lido di di Pomosola naar Adria, dat is toch een behoorlijke afstand.(Reken maar een paar uur per auto, en dan…parkeerplaatszoeken in Adria,treinkaartje kopen Adria-Treviso , perron zoeken ,etc.)

Kortom: zonder eigen vervoer zou ik het mooie Pomosola rechts en links laten liggen. Slechte, zeer slechte openbare reisvoorzieningen. Basta cosi.

hi arturo…

Dank voor je info,en inderdaad ik bedolede met traviso,treviso…

Dan word het dus geen trein of bus reisje,en laat ik me met de auto afzetten bij het vliegveld,maar dacht als het met trein te doen is,dan hoef ik een ander daar niet mee lastig te vallen…

Maar nogmaals bedankt voor de info…

Groet laurette

Ciao Laurette,

Heb nog wat rond gesurfd, omdat er een , hetzij lokale, hetzij particuliere busverbinding MOET zijn vanaf Lido di Pom. naar een of ander bus/treinstaion of zelfs direct naar Treviso of Venetie:ik kan helaas niets vinden.

Dat zegt trouwens…niks.

Veel van die (kleine) busondernemingen zijn (nog steeds) niet op internet te vinden.

Tot slot: Er komen ongetwijfeld nà jouw vraag, dezelfde vragen over dit Lido di Pomosola. Zo gaat dat op een website nou eenmaal is mijn ervaring.

Vandaar mijn vraag: ALS er een bus gaat van Lido di Pomosola naar het vleigveld, zou je dan willen opschrijven welke onderneming dat is en of ze een website hebben???

Distinti Saluti
Arturo
P.S.
Ziet er wel HEEL ERG mooi en gaaf uit dat Lido di Pomosola… :rolleyes: