Lidl in Blanes

Joehoe over 23 dagen ga ik weer naar blanes :vak02:

Maaree vorige x zag ik op de heen weg vlakbij blanes zelf zeg maar een LIDL en wij willen daar dus heen om boodschappen te halen maar weet iemand of je daar kan komen met de bus? of weet iemand mischien of je ergens in blanes fietsen kan huren??

alvast bedankt!

xxx

Haha, je kunt met de locale bus gaan ja.
Maar waarom bij de Liddle je boodschappen halen?
Tegen over de Blanes Beach zit ook een vrij goedkope supermarkt!

Fietsen kun je ook huren ja, maar dan moet je huur betalen en wordt de liddle alsnog duur.

Kan ook zijn dat je het niet doet voor de prijs, maar ze hebben daar andere dingen dan hier hoor ;)!
Augurken hebben ze daar alleen in het zout. Niet zuur zoals hier.
Of was het nu andersom :^)

hola ! er is ook een ALDi in Blanes maar die ligt in de buurt van de LIDL ! Je kan het beste de bus naar het treinstation nemen want die komt wel in de buurt van de ALDI en de LIDL !!

Tegenover de Mimos/Blanes Beach heb je de Caprabo en een stukje verder de Condis ! De Condis is redelijk goedkoop en ze hebben er bijna alles…

thnQ :slight_smile:

niet genoeg gespaard? :wink: nee hoor ik snap t wel… :smiley: dr is wel een lidl maar best n endje lopen nog! moet je echt ver sjouwen met die spullen of met de bus maarja dat is ook niet echt ideaal! oke je hebt niks aan deze post maar toch!

haha, jawel hoor genoeg gespaard:P maar d8 als het nou dichtbij is dan kunnen we dr ff heen… maar nu gaan we wel naar die ander vlakbij blanes beach… gek genoeg zou ik echt niet weten waar die zit maargoed:teeth: was vorig jaar wel in blanes maar heeeel erg laat:tssk: 25 augustus dus een aantal bar’s enz waren al dicht en aangezien in in europa zat gingen we elke dag naar ARENA:biggrin: maarja he… hopenlijk is het er nu wel wat drukker denk het eerlijk gezegd wel :smiley: ga nu 9 juli dus moet goed komen…

xxx

als ze ergens bier of rosé hebben vind ik het goed:P dan vreet ik wel wat voor handen ligt :smiley:

Juist !

Vroeg:p!
Hoogseizoen is toch echt het leukste :blush:

Is best vroeg maar maakt niet uit hoor, 9 juli is t echt wel vet al!! :smiley: