Dag! Als World Servants willen we graag deelnemer worden van het wereldwijzer-netwerk, om zo actief te kunnen worden op jullie forum en gebruik te kunnen maken van de andere voorzieningen van wereldwijzer. Wat moeten we doen voordat we daarmee van start kunnen gaan?
Hoi,
Dank voor je bericht en leuk dat jullie actief willen worden op het platform!
Vrijwilligerswerk organisaties kunnen middels het Samenwerkingsverband Vrijwilligerswerk maandelijks leuke nieuwtjes, projecten en andere informatie plaatsen op de kanalen van Wereldwijzer.
Als jullie hierin zijn geïnteresseerd, zal ik jullie alle ins en outs sturen van dit samenwerkingsverband of jullie even bellen.
Waarop kan ik jullie bereiken?
Groet,
Bastiaan
Dag Bastiaan,
Mooi dat we contact hebben. Contact via de mail zou fijn zijn! Je kunt me mailen op theunissjoerd@worldservants.nl.
Dank!
Theunis Sjoerd
Hallo Theunis Sjoerd,
Van Bastiaan begreep ik dat jullie ook mee willen doen met het online samenwerkingsverband voor organisaties die vrijwilligerswerk in het buitenland aanbieden. Top!
- Je kunt je hier aanmelden: www.wereldwijzer.nl/accounts
Laat het hier even weten als dat gelukt is, dan help ik je verder.
Groeten, Jeroen
Hi Jeroen,
Gelukt! Ben benieuwd naar de volgende stap.
Groet,
Theunis Sjoerd
Je kunt nu je nieuws, projecten, interviews en meer plaatsen. Volg hiervoor de handleiding: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=175028
Probeer maar eens iets te plaatsen. Kom je er niet uit, laat het gerust weten.
Thanks. Moet lukken. Zo niet, dan weet ik deze thread te vinden.
TS
Al even een vraagje. Onze gebruikersnaam is nu WorldServants. Zou dat ook ‘World Servants’ (dus met een spatie) kunnen worden? Die naam bestaat al, dat moet iets van ons uit een grijs verleden zijn. Dat account mag van mij wel weg.
Ik heb ondertussen je gebruikersnaam aangepast !
Hi George,
Dank! Alleen staat er nu een streepje in de naam. Wil je die eruit halen?
Dank alvast weer :).
Nog een probleempje. Ik wil een aantal reizen plaatsen in de rubriek Reizen, maar dat lukt niet. Ik krijg de foutmelding ‘World -Servants, je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken.’ Staat er nog ergens iets fout in onze instellingen?
Naam is nu zonder streepje.
Alles kun je in de Wachtkamer plaatsen, zie de Handleiding www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=175028
Thanks.
Hi Jeroen en de rest,
Ben ik weer. Mijn eerste bericht staat vandaag een week in de wachtkamer. Doe ik iets fout, of moet ik gewoon geduld hebben?
Thanks alvast.
Hallo Theunis Sjoerd,
Het is de ene keer wat drukker in de Wachtkamer dan de andere keer. Jullie profiel is nu geplaatst! http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=204054
Hi! Ons logo staat nog niet bovenaan op http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=899. Kan dat worden gefikst? Thanks!
Dag heren, ik vraag me af wat exact het verschil is tussen samenwerken in de vorm van een organisatie-account en in de vorm van lidmaatschap van het samenwerkingsverband (check http://www.wereldwijzer.nl/payments.php). Wat krijg je bij die tweede vorm extra ten opzichte van de eerste?
Met alleen een organisatieaccount kun je niet berichten plaatsen in de categorieën waar een samenwerkingsverband voor is. Dat kunnen alleen de organisaties die deelnemen aan dat samenwerkingsverband.
Vrijwilligerswerk Buitenland: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=173725
Stages Buitenland: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=178219
Thanks Jeroen. Had je mijn vraag hierboven over het logo ook gezien?
Logo staat erbij met link naar jullie profielpagina: www.wereldwijzer.nl/vrijwilligerswerk
Groeten, Jeroen