Top, dank!
Graag gedaan
Vergeet vooral ook niet gebruik te maken van de andere mogelijkheden van het online samenwerkingsverband, zoals het plaatsen van nieuwtjes en interviews met oud-vrijwilligers.
Goeie suggestie, kan binnenkort wel wat mooie interviews doorplaatsen. Thanks.
Graag gedaan
Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het wel.
Hallo Theunis Sjoerd,
Ik zag dat jullie nog een paar reizen in de Wachtkamer hebben geplaatst, maar jullie deelname aan het samenwerkingsverband hebben gestopt. Zonder deelname kunnen we deze uiteraard niet doorzetten.
Kun je me laten weten wat jullie bedoeling is?
Groeten, Jeroen
Ha Jeroen,
Dat moet een vergissing zijn, want we zijn zeker weten niet gestopt :). Op 17 april heb ik 181 euro betaald via Paypal voor de komende periode.
Theunis Sjoerd
Je hebt gelijk. Gek, het lijkt niet meer gekoppeld aan het World Servants account. Ik heb het administratief aangepast. ![]()
Dag Jeroen,
Kan het kloppen dat de projecten waar je hier over schrijft nog niet zijn doorgeplaatst vanuit de wachtkamer èn dat onze vorige projecten uit de etalage verwijderd zijn?
Alvast bedankt voor het rechtzetten!
Theunis Sjoerd
Hallo Theunis Sjoerd,
Sommige projecten waren al doorgezet, nog niet allemaal. We verwijderen nooit berichten; als er iets aan de hand is met een bericht, dan plaatsen we er een reactie op, zodat je kunt lezen wat er aan de hand is.
Groeten, Jeroen
Ha Jeroen, had inderdaad de verkeerde thread gecheckt. Excuus.
Helemaal goed
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, laat het gerust weten.
Hebben jullie ook wel eens nieuws of interviews met oud-vrijwilligers? Dat kun je namelijk ook plaatsen, komt allemaal onder de aandacht van duizenden potentiële vrijwilligers.
Yes, goeie tip. Zal na de vakantie zo nu en dan eentje plaatsen.
Fijne valantie alvast ![]()
Hoi! Ik zie dat ons logo ontbreekt in het blok met partners hiernaast. Kunnen jullie ons daar aan toevoegen?
Dag! Nog een vraag. Ik heb een maand geleden een interview in de wachtkamer gezet. Hij staat er nog steeds. Hoe kan het dat het zo lang duurt om die door te plaatsen, en is daar iets aan te doen?
Dag Jeroen en collega’s,
Bovenstaande twee vragen staan nog steeds open. Willen jullie reageren? Het voelt niet zo soepel allemaal…
Dank en groet!