Plaatsen onderwerp gaat niet

Ik probeer een nieuw onderwerp onder “Vrijwilligersprojecten” te plaatsen, maar de toegang wordt mij gewijzigd. Ik heb een Wereldwijzer Premium Account.

Wat doe ik verkeerd?

Groetjes,
Yvette

Hoi Yvette

Ik ga je vraag even doorzetten. Zlata kan je meer info geven over Vrijwilligersprojecten.

Groetjes Thijs

Hoi Yvette,

Ben je aangesloten bij het Vrijwilligerswerk Samenwerkingsverband? Zo niet dan kun je helaas geen projecten plaatsen op de vrijwilligerswerkpagina.

Meer informatie over het samenwerkingsverband vind je op www.wereldwijzer.nl/samenwerkingen

En dan doorklikken naar promotie mogelijkheden! Mocht je interesse hebben laat mij dat dan maar weten via een pb of hieronder als reactie!

Nee, dat is echt teveel geld om daarbij aan te sluiten. Echter, ik heb net 28 euro betaald, maar wat kan ik daar dan meer mee, dan voordat ik die 28 euro betaalde?

Groetjes,
Yvette

Zouden jullie me nog even antwoord kunnen geven op mijn onderstaande vraag?

Hoi Yvette

Ik ga je vraag even doorzetten. Zlata kan je meer info geven over Vrijwilligersprojecten.

Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

1 like

Hoi Yvette,

Excuses! Was toen bezig met je vraag via de app te beantwoorden, maar kon toen niet zo snel een link vinden van de mogelijkheden.

Dit zijn de mogelijkheden: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=59373

Maar daar staat niet wat ik meer kan met het Premium Account… Heb je ergens een overzicht met de verschillen tussen het premium reisaccount en het gewone lidmaatschap? Ik vind het erg zonde van mijn geld als ik nu voor iets betaald heb, waar ik niets aan heb. Dus vandaar dat ik hier steeds weer op terugkom.