Een vrijwilligerswerk project plaatsen? Lees eerst dit bericht!

Organisaties / stichtingen die meedoen met het Wereldwijzer Vrijwilligerswerk Samenwerkingsverband kunnen in deze rubriek hun vrijwilligerswerk projecten plaatsen en bijhouden. Meer informatie over deze mogelijkheid vind je hier.

RICHTLIJNEN VOOR HET PLAATSEN VAN EEN PROJECT

• Let er op dat je 1 project per nieuw topic plaatst

• Het project wordt doorgeplaatst op Redirecting...

• Het project wordt doorgeplaatst op twitter.com/vrijwilligerww

• In de nieuwsbrief “Wereldwijzer Vrijwilligerswerk” (ruim 8.000 inschrijvingen) is een verwijzing naar deze rubriek opgenomen

Om het zo overzichtelijk mogelijk te maken voor de lezer, moet het bericht dat je in deze rubriek plaatst aan de volgende voorwaarden voldoen. Je bericht wordt eerst bekeken door de redactie van Wereldwijzer, voordat het wordt gepubliceerd.

**1. Titel. **

De titel van het bericht dat je plaatst moet als volgt zijn samengesteld:

Project: Soort project - Land (organisatie)

Bijvoorbeeld:

Project: Vrijwilligerswerk in een weeshuis - Ghana (Ten Travel)

2. Omschrijving

Zorg ervoor dat het bericht zelf als volgt is samengesteld:

• Kopje ‘Het project’ met daarin uitgebreide informatie over het project

• Kopje ‘Meer informatie’ met daarin adres- en contactgegevens

• Het is goed om je bericht visueel aantrekkelijk te maken; het is mogelijk om foto’s als bijlage te plaatsen, wanneer je het bericht plaatst; ook is het mogelijk om o.a. YouTube filmpjes in je bericht te tonen

Tip: Laat geïnteresseerden contact opnemen via je Wereldwijzer account met een privé bericht.

[HR][/HR]

We willen deze rubriek overzichtelijk houden voor bezoekers die op zoek zijn naar vrijwilligersprojecten in het buitenland. Om die reden maken we het bericht enkel openbaar als aan bovenstaande richtlijnen is voldaan.

Hoe kun je als Organisatie meedoen met het Wereldwijzer Vrijwilligerswerk Samenwerkingsverband? Hartelijke groet Margot Fonteijne - WorkNtravel

Beste Vrijwillgerswerk Su,

Je kunt meedoen met het Samenwerkingsverband door aan te geven dat je mee wilt doen, bijvoorbeeld in dit bericht of in de Helpdesk of door een bericht te sturen naar mij.

Meer informatie over het verband: Samenwerkingsverband Vrijwilligerswerk

Zouden jullie mee willen doen?

Groeten,

Zlata

Ik woon reeds meer dan 2 jaar in Manila - Filipijnen en heb een zee van tijd.
Ik zou mij graag nuttig bezig houden .
Wie of welke organisatie kan er iemand gebruiken die meerdere talen spreekt en nog veel meer ?
Ik kijk uit naar antwoorden.

Hoi Shape,

Leuk dat je je in wilt gaan zetten! Wellicht kun je dit bericht ook plaatsen in de Vraag & Antwoord rubriek? Vrijwilligerswerk organisaties kijken daar namelijk op.

Heel graag wil ik een oproep plaatsen voor een vrijwilligers project op een lagere school in Port Elizabeth?
Hoe doe ik dit?