Wegwijzer voor Vrijwilligerswerk in het Buitenland

De Wegwijzer voor Vrijwilligerswerk in het buitenland staat online.

Na een lange zoektocht op het internet en een wandeling langs vele kramen op de Wereldwijzer Vrijwilligersdag bedacht ik mij dat er wel heel veel vrijwilligersprojecten in de aanbieding waren en dat Google niet altijd alles liet zien waar ik naar op zoek was. Daarom bedacht ik de Wegwijzer. Hierop vind je een overzichtelijk en helder overzicht van verschillende projecten wereldwijd. Niet gebaseerd op de organisatie erachter, maar op inhoud van het project. Vind jij jouw project, dan ga je pas contact opnemen met de organisatie erachter.

Ik ben de site nog aan het vullen met content, dus mocht je iets missen, tips hebben of organisaties zich willen aanmelden, voel je vrij: [EMAIL=“info@vrijwilligerswer-buitenland-wegwijzer.nl.”]info@vrijwilligerswer-buitenland-wegwijzer.nl.

Naast de projecten vind je ook nog informatie voor de voorbereiding van je reis. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Tips & suggesties zijn welkom.

www.vrijwilligerswerk-buitenland-wegwijzer.nl

Volg ons ook op Facebook
Volg ons ook op Twitter
Volg ons ook op Instagram

We hebben te horen gekregen dat ons emailadres verkeerd staat (bedankt Wout), stom en zonde, maar bij deze: [EMAIL=“info@vrijwilligerswerk-buitenland-wegwijzer.nl”]info@vrijwilligerswerk-buitenland-wegwijzer.nl