Hallo!

Hallo,

Ik ben Roy en heb zelf een volunteer project opgezet op een basisschool in Ghana. Graag wil ik hierover een bericht plaatsen op dit forum om vrijwilligers werk aan te bieden :slight_smile: voor de moderators, zie: www.oforihillsacademy.com

Gr Roy

Hoi Roy, welkom op Wereldwijzer! Je kunt je oproep het beste plaatsen in ons Ghana forum.

Top, Dankjewel.

Kan ik ook iets plaatsen op ‘Vrijwilligerserk’ deel? Of is dat enkel de betaalde versie onder:

“Info: Online Samenwerkingsverband Vrijwilligerswerk Buitenland”?

Dank

Ik heb je vraag voorgelegd aan ons opperhoofd, een reaktie volgt spoedig.

@: Ofiri Hills Academy
Zolang je berichtjes informatief blijven,maak ik daar geen problemen over !(forum: Online Samenwerkingsverband Vrijwilligerswerk Buitenland)
Ik heb even je account aangepast,zoals je kan zien onder je gebruikersnaam.
Groet,
georgessiam Forum Admin.

Dank je Georges!

Hi george,

Dank voor de moeite. Helaas weet ik niet wat ik op het forum online samenwerkingsverband vrijwilligers buitenland moet plaatsen.

Ik wil graag op het forum een vacature plaatsen (aanbod) voor vrijwilligers werk. Helaas krijg ik dit bericht:

Ofiri Hills Academy, je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken.

Het kan zijn dat:

  1. Je eerst moet inloggen (rechts bovenaan)
  2. Je je account nog niet hebt geactiveerd na het registreren
  3. Je voor deze pagina een Wereldwijzer Premium Reisaccount nodig hebt (info)
  4. Deze pagina alleen bestemd is voor een specifieke gebruikersgroep *

Ik heb 1 en 2 al gedaan. Dus neem aan dat iedereen die een vacature wil plaatsen voor een vrijwilligersproject een premium account nodig heeft?

Dank alvast.

Gr Roy

Bij nazicht moet je op dit subforum betalen vrees ik Roy !
Je moet eens proberen op zie link (aanklikken) daar in dat forum een berichtje posten.
https://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=206412

Roy als er nog vragen zijn dan kan die je best stellen in de helpdesk overige vragen,omdat we off topic gaan.
de link= helpdesk overige vragen !
Met vriendelijke groet,
georgessiam Forum Admin.