Hoe denkt je askim over eventuele tattoo’s en piercings? En wat vind zijn familie ervan?
Zoals jullie weten heb ik zelf 3 tattoo’s.
Mijn vriend vind ze mooi, en wil er wellicht zelf ook 1. Maar de eerste keer dat zijn familie mijn blote voet zag (ze hebben er dus nog maar 1 gezien haha) rolden anne haar ogen bijna uit haar hoofd… :wub: Maar ze zei er niks van! ![]()
Hihi wat een leuk topic, ik heb zelf geen tatto’s maar wel zat piercingen en ik heb er ook nog nooit wat over gehoort hij vond het eigenlijk al gelijk leuk en wou het aan raken en was helemaal verbaast haha dus geen bezwaar ! ik weet alleen niet hoe zijn ouders&familie er over denken daar moet ik nog even achter komen haha maar het kan er ook allemaal uit dus dat is geen probleem.
Askim vind mijn tattoo’s heel mooi…eigenlijk elke turk wel. En van de tattoo op mijn pols zijn ze heeelemaal weg, als ze die zien kan ik voor de rest van de avond niets meer fout doen hahaha. En terecht vind ik hihi! (Turkse vlag, voor degene die het niet weten)
Ik heb zelf geen piercings of tatoes op simpele oorbellen na, askim heeft weleens gevraagd waarom ik geen navelpiercing heb?? Omdat hij mijn buik zo prachtig vindt, en hij vindt het geweldig om oorbellen voor me te kopen. Ik ben er heel laks in dus draag het niet veel ![]()
Ik heb een neuspiercing en askim vindt dit wel erg leuk. Verder heb ik geen tattoo maar wil dit wel graag op mijn pols en askim vindt dat wel erg leuk en wil zelf ook een tattoo.
Wat betreft reactie van familie weet ik niet, ga ze in oktober leren kennen
Ik heb een tattoo op mijn enkel maar hij heeft daar nooit gereageerd…maar ik had het idee dat hij het niet zijn ding is.
M. wil mijn naam op de binnenkant van zijn arm/pols, maar heb hem gezegd dat ik dat niet wil! ![]()
ik heb zelf voorheen 2 piercings gehad eentje in me tong en in me navel ,alleen door fikse ontstekingen eruit moeten halen .
Askim vind het echt afgrijselijk , was ook blij dat ik ze eruit moest halen .
Hij zegt ook nu als ik er weer eentje neem dat hij niet meer naast me gaat lopen , hahaha , maar ik kan er helaas tegen dus het blijft helaas bij me oorbellen ! ook leuk toch ,
En van tattoo moet askim al helemaal niks van weten ,alleen dat zal ik niet doen want ik ben echt bang dat ik spijt ga krijgen!
thats my story !:dag:
Ik heb geen echte piercings, alleen zo 4 gaatjes voor oorbellen in 1 oor , en dat vindt askim echt te veel =D hij heeft letterlijk gezegd dat hij dat niet mooi vindt, maar ach daar trek ik me lekker niets van aan ! Ik vind het mooi, dus ik ga ze voor hem niet uitdoen
!
Dus mijn askim is ook tegen tattoos en tegen piercings =( ! Al wil ik ook graag ooit een tattoo op men enkel, maar dat zien we dan wel ![]()
Ik heb er twee, waarvan één redelijk grote en mijn aşkım vind ze mooi. Hij heeft er zelf ook twee en allebei best groot en één ook echt op zijn onderarm dus in het zicht. Ik weet niet wat zijn familie ervan vindt want ze zitten op plekken waar je ze niet ziet. Zolang hij ze maar mooi vindt! Hij wil mijn naam op zijn borst (hart) laten tatoëren maar dat probeer ik hem uit zijn hoofd te praten. Lief gebaar maar niet nodig om te bewijzen hoeveel hij van me houdt.
Ik heb 1 tattoo en askim 2, dus lijkt me niet dat dat een probleem voor hem is. Voor zijn ouders wel, die waren al boos om zijn 1e en over de 2e weten ze nog niks. Gelukkig kan ik die van mij eventueel verbergen onder een t-shirt. Hij zal het wel aan moeten gaan, want die nieuwe staat op zijn pols.
En piercings, daar heb ik askim ook niet over gehoord. Ik geloof dat hij daar ook wel ok mee is.
ik heb 2 piercings gehad…
waarvan askim dr over 1 niet echt blij werd…in mn tepel…
ooit in een melige bui met vriendinnen laten zetten…
en 1 in mn navel…
piercing in mn tepel al n tijdje geleden eruit gehaald…vond het na een tijdje zelf ook geen gezicht meer…
paar maanden geleden navel piercing verloren geen reserve bij de hand…en dus maar zo gelaten…
helaas blijf je dat gaatje zien…tis ook eigenlijk geen gezicht maja…
askim heeft zelf ook niks…houdt het leiver puur natuur ![]()
Ikzelf heb 3 tattoo’s op me enkel,onderrug en onderarm,me ex vond ze wel mooi en wilde er zelf ook 1 zei die,de 3de heeft hij nooit gezien die heb ik laten na onze tijd laten zetten.Zit er nu nog aan te denken om er 1 op me voet te zetten (in turkije ) maar weet nog niet wat.
Ik heb zelf geen tatoos of piercings (op 2 gaatjes per oor na)
En van mn man hoeft het ook niet zo ![]()
Heb vroeger vaker over piercings gedacht, en ook wel aan een tatoo, maar ben nu ook volwassener geworden en beseft dat ik blij ben dat ik het niet heb laten doen hehe ![]()