Levensonderhoud in Aruba

Hoi allemaal,

In september ga ik een week naar Aruba:zon02:. Ik zit in een hotel op palm beach zonder All Inclusive. Aangezien ik mijn eigen eten en drinken moet verzorgen, was ik benieuwd naar de prijzen van het eten een drinken. Kan iemand mij tips geven, waar ik moet zijn om tegen een goede prijs/kwaliteit verhouding mijn levenonderhoud kan voorzien. Daarnaast vroeg ik me af of Aruba in al algemeen duur of goedkoop is.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,

Roy

Fastfood restaurants zijn het goedkoopste en die zijn vrij talrijk op het eiland. En verder kun je zowel duur als minder duur eten, dat hangt helemaal van je smaak af. In het algemeen zijn de prijzen in restaurants wel te vergelijken met die in Nederland, zeker in de toeristencentra zoals Palm Beach. Bij kleine lokale restaurantjes buiten de toeristenzone ben je goedkoper uit, maar de kwaliteit verschilt sterk. Maar who cares, je bent er maar een week en je hotel op Palm Beach zal ook niet al te goedkoop zijn, om maar niet te spreken over je vlucht. Ik neem aan dat er nog wel enig budget over zal zijn voor wat lekkere maaltijden.

1 like

In onderstaand artikel staan dingen beschreven over restaurants, mbt tot je vraag naar kwaliteit.

http://www.xead.nl/alles-wat-je-moet-weten-over-aruba

1 like

Bedankt Marieke,

Ik ben inmiddels in Aruba geweest een het was super. Toch bedankt voor posting!