Stage Aruba Of Suriname

Hallo,

Ik ben van plan om volgend jr februari stage te gaan lopen in het buitenland. Ik twijfel alleen tussen Aruba en Suriname. Aruba trekt me het meest maar is volgens mij veel duurder dan Suriname.

Kan iemand me misschien (uit eigen ervaring) vertellen wat de kosten voor levensonderhoud per maand zijn. Ik begrijp dat het voor iedereen anders is maar ik heb graag een indicatie.

Alvast bedankt.

groetjes Manon

www.aruba-stage.nl

Een stage op Aruba, iets voor jou?
Altijd al eens stage willen lopen in het buitenland? Met een stage op het zonovergoten tropische eiland Aruba, heb je een ervaring die je voor de rest van je leven niet meer zal vergeten. Aruba-stage zet zich in om je te helpen bij een ervaring om nooit te vergeten!
schrijf je snel in op www.aruba-stage.nl en wij gaan voor je aan de slag!

www.aruba-stage.nl
Een stage op Aruba, iets voor jou?
Altijd al eens stage willen lopen in het buitenland? Met een stage op het zonovergoten tropische eiland Aruba, heb je een ervaring die je voor de rest van je leven niet meer zal vergeten. Aruba-stage zet zich in om je te helpen bij een ervaring om nooit te vergeten!
schrijf je snel in op www.aruba-stage.nl en wij gaan voor je aan de slag!

Beetje gek om dit topic te plaatsen op het forum van Curacao? Maar goed … ik ben in beide (ei)landen geweest, Aruba is erg Amerikaans en redelijk duur om te verblijven naar mijn idee. Suriname is heel goedkoop in het levensonderhoud, maar wel primitiever. Aruba is hygienischer en verder in ontwikkeling dan Suriname. Maar ik zou voor Suriname gaan, want daar is veel te zien en te doen en op Aruba ben je sneller uitgekeken denk ik zelf. Suriname is een prachtig land met geweldige mensen en natuurlijk een heerlijk klimaat :slight_smile: Ik ben in december 3 weken geweest en zou graag terugwillen. Het is lastig om Aruba en Suriname te vergelijken vind ik, is eigenlijk niet te doen. Het zijn echt twee verschillende landen dus kijk goed wat je zoekt in je stage en het land en maak dan je keuze.