Leuke (safari) lodge in de buurt van Nairobi?

Wie weet een aardige lodge niet al te ver van Nairobi Jomo Kenyatta airport waar we een “safari” gevoel krijgen? Het zou ook fijn zijn als het ook nog voor een beschaafde prijs zou kunnen :-)?
Ngonghouse en Acaciacamp hebben we gevonden, al weet ik daar nog geen prijzen van. Ander suggesties zijn erg welkom.

Nou, Ngong House vraagt 1250 dollar voor 1 nacht voor 4 personen incl tranfer van de airport. Beeeeetje duur.
Kent iemand wildebeeste camp? Is daar nog iets te zien?

Wildebeest Camp ligt midden in Nairobi al merk je daar weinig van als je eenmaal binnen de muren bent.
De deluxe safari tenten zijn erg leuk om in te overnachten. Op de website van Wildebeast vind je alles over de prijzen en die vallen erg mee als je het vergelijkt met Ngonghouse e.d.
Heb er een aantal malen tot volle tevredenheid overnacht. De tenten staan in een grote tuin en je hebt je eigen terrasje. Maar het is geen safari-omgeving. De enige beesten die je er tegenkomt zijn een hond, een grote schildpad en natuurlijk wat vogels.

Dat Wildebeest Camp ziet er leuk uit, die tent is niet echt duur. Maar eigenlijk zoek ik een “safari-uitzicht” :slight_smile:
Kent iemand Leopard Cliff Mansion? Lijkt leuk. Heb alleen nog geen prijzen binnen.

en Acacia Camp In Nairobi? Kent iemand dat? (heb ik ook nog geen prijzen van binnen)

Masai Lodge ligt niet dichtbij het vliegveld maar wel Nairobi park.

Kenya, bedankt, met masailodge ben ik bezig nu:-)

Masai Ostrich Resort/Farm – is located 45 kilometers from Nairobi on Athi River/Kitengela plains.
Thirty minutes from the Jomo Kenyatta International .

Ligt aan de juiste (niet file) kant van JKIA

Masaku, dankjewel, ik ga er NU naar kijken!

Ik weet niet of je perse een lodge wil, maar deze persoon woont in Kenia. Is gewoon een Nederlander. Die kun je emailen, misschien heeft hij ideeen. Ik heb net een vakantie achter de rug die hij heeft verzorgt en dat is mij prima bevallen.

succes!

sonja

Dankjewel Sonja!