Hallo allemaal!
Ik wil in november er even helemaal tussenuit! Indonesië lijkt me wel
errug mooi en 't klimaat is dan volgens mij ook nog okay.
Is 't een makkelijk bereisbaar land? Dus is 't makkelijk vliegtickets te kopen en op de bonnenfooi overnachtingen te regelen?
En wie weet een leuke route, snap dat 't een enorm land is maar een leuke route van 3.5 week. Wat ik leuk vind is om relaxed te reizen, wil eens gaan snorkelen en lekker relaxen.
Groetjes!:wereld:
hallo…
heeft u alles geboekt?
Ik woon op bali en als u op november op bali bent, hier begin al regent seizoen. Soms regent het hard maar soms ook alleen een paar minuten of een uur.Maar november,desember en january meestal het regent meer.
De beste seeizoen is vanaf deze juny tot en met september of in het begin van oktober soms is het temperatuur nog mooi.
Op july of augustus hier zijn ook veel activiteiten op bali, onder andere vliegers wedstrijd in sanur, kunst festival in denpasar.
de tickets voor binnenlandse vlucht of ams-denpasar-ams?
als binnenlandse vlucht kunt u gemaklijk reserveren via de lokale reisbureau,gemiddeld 1 week van te voren en probeer maar te vragen promotie prijs, daar zijn allleen een paar stoelen.
En als de international vlucht,het is beter als u vanuit nederland regelt voor de retour tickets.
Als u meer info over bali nodig dan heb ik ook eigen website : www.tika-excursie.com en mijn collega in nederland maakt dat voor mij
Groetjes
Tika