Leuke (kinder)namen

Turkije lover oooh semra vindt ik ook heel mooi :smiley: :smiley: :smiley: ook vanwege de eerste letter :wink:

ik blijf aydin leuk vinden voor een jongen :smiley:
dus die naam is voor mij! haha (grapje)

maar zover is t natuurlijk nog lang niet, maar wel leuk om er afentoe over te praten-
tegen die tijd zal ik wel weer andere namen hebben

paarjaar terug wou ik voor een meisje Yuna, maar mn konijn heet Luna, dus lijkt ook zo stom- dus voor een meisje weet ik niet meer :smiley:

Nee het is Esra met een s. Vond ik ook een mooie naam maar staat al jaren in de top 3 van namen in Turkije en is ook in Nederland één van de meest gegeven Turkse meisjesnamen, dat vond ik dan weer jammer

oo dan vraag ik me af waar ezra dan vandaan kwam?
hmm haal weer alles doorelkaar!!

ja dat is wel weer jammer dat een helebooeel zo heten :frowning:

De roepnaam die mijn zoontje nu heeft is in 2008 maar 16 keer gegeven en in 2009 maar 12 keer

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Misschien een leuke link

http://www.babyinfo.nl/fun/namen/namenteller.asp

oo aydin 2009 ook maar 12 x 2007 8x :open_mouth:
dat is mooi, want wil geen naam hoe half turkije dan heet hahahaha

leuke site turkijelover! haha dankje!
mijn andere zusje heet Ischa en die is 2009 maar 2 x hahahha en t record aantal x gegeven: 5x lol2lol2lol2

Nikita,dit zijn namen die in Nederland zijn gegeven he,dus Aydin zal in Turkije wel vaker voorkomen.

ochjaaa
dat is ook zo,wat dom lol2

Haha mijn naam komt echt heeeeel vaak voor in Nederland en die van askim toch ook wel…

haha…kreeg een smsje van missymay dat ik iets uit te leggen had…
maar nee…we zijn niet zwanger :wink:

maarr met namen bedenken kan je natuurlijk niet vroeg genoeg beginnen…dus vandaar dit topic…
en vind het leuk zo veel leuke namen voorbij te zien komen…!!

hehe geef je gelijk hoor :wink: wij doen het ook en ook wij zijn nog niet zwanger :wink: altijd leuk om te doen :smiley:

Filiz Jammer :frowning: wij dachten groot nieuws :smiley: :smiley: :smiley: hahahah maar goed het trouwen is al groot nieuws natuurlijk

Inderdaad wel jammer dat Esra zo`n bekende naam is dan toch maar wachten tot dat dat bekoeld is :wink: of toch maar een klein broertje maken voor me dochter :wink:

hahahaahahah ik zat het stiekem ook te denken hoor filiz en trouwen en baby namen…

Maar goed ik ben ook niet zwanger ga wel ook trouwen en weet al precies de namen die we geven willen alleen als het 2 jongens of 2 meiden worden dan weten we het nog niet, we hebben 1 jongens en 1 meisjes naam in de gedachten!

Maar ik zou wel kiezen voor een naam die in nederland makkelijk uit te spreken is, want we willen ze hier groot brengen en dat maakt het op school en met solliciteren iets makkelijker!
In mijn werk zie ik dat mensen vaak op hun naam worden afgewezen en dat zou ik toch wel heel erg zonde vinden!

ik heb al heel lang een meisjes naam in mijn hoofd, het zijn er wel 2 maar ik vind ze mooi samen passen ahah.
Elif maithé, dus gewoon een roep naam en een 2de naam de eerste puur turks, de tweede weet ik niet vanwaar die komt. Elif vind ik echt een prachtnaam.
Ik had het er perongeluk over met A :blush: :blush: deze vakantie en hij vind narim (zo klonk het toch) mooi voor een meisje.

Voor een jongen vind ik Eray heel mooi, maar dat zou ik nooit kunnen doen, want zo heette mijn eerste askim, net zoals Serdar, dat vind ik ook een heel mooie naam, maar dat zou ook niet gaan.
En Ares, ik denk dat dat een Servische naam is, de enige bruikbare hihi.

Deniz & Aysan

Nou. Mijn man vindt dat ons kind een Nederlandse achternaam moet krijgen. ‘van der’ S****
Ik heb al uitgelegd dat dat niet mogelijk is… toen zei hij dat we dan 3 namen geven. De 2e is Van en de derde naam Der hahahahaah

Die logica ook …:slight_smile:

Ik weet het nog niet. Ik wil een naam met een mooie betekenis. Iets dat met natuur te maken heeft (Maar geen Deniz want zo heet ook al de helft van de bevolking)

Wij hebben intussen ook een mooie jongensnaam gevonden dankzij tv haha!
Eentje die zowel in de bijbel als in de koran voorkomt, vonden we ook wel een mooi idee :wink:
En daarmee is “besloten” om onze kids allemaal een naam met een M te geven, net als onszelf haha :wink:

wat leuk :slight_smile: De familie M :smiley:
We hebben het wel eens over kindernamen maar niet veel. Gezien mijn aşkım niet eerder dan binnen 5 jaar kinderen wil… zucht.

Ik dacht 3 jaar?? :wink: Hij schuift het steeds verder op :smiley:

Hmm ik vindt Semra nog steeds een hele mooie naam :smiley: Voor een jongen zou ik het echt niet weten