dag dames…
jullie kennen het wel…het samen wegzwijmelen en over de toekomst praten…
met insAllah, ooit kinderen…en dan de namen discussie…
wat vinden jullie leuke meisjes/jongens namen? wordt het een turkse naam of gewoon een oerhollandse…?
moet de opa en oma vernoemd worden…?
Ik denk hier geen turkse maar ook geen typisch hollandse naam… Een beetje er tussenin denk ik… En als het aan mij ligt geen vernoeming naar opa en/of oma…
Hmm, zeker geen hollandse naam hihi… Ik weet niet waarom maar stel ik ga echt in Turkije wonen en je gaat harry naar je half turkse kind roepen lijkt mij een beetje raar klinken haha.
Verder weet ik nog niet echt wat voorn namen ik leuk zal vinden… Maar het moet wel een turks tintje hebben !
Yalencia (L) Die naam heb ik ooit zelf verzonnen, toen ik zelf nog klein was en die moet gewoon gebruikt worden! Gellukkig vind askim hem ook wel mooi. en het is zeker geen oer hollands! Als het een jongen wordt,weet ik het nog niet haha
Hier ook al gezwijmeld en sinds dien heeft ons kind (ik ben niet eens zwanger) een werknaam. Eigenlijk meer omdat askim nu steeds begint over Gaia.
Mijn dochter had ook een werknaam toen ze nog niet geboren was. Op de een of andere manier voelt het niet goed om van een naam die nu al gebruikt wordt de echte naam te maken.
Turks gaat het in ieder geval niet worden, dat wil askim niet. En oerhollands wil ik niet. Ach, we vinden vast iets leuks. Mijn dochter heeft een griekse naam, de hond een syrische, dus ergens op de wereld hebben ze vast nog een mooie naam voor Gaia.
daar hebben ik en askim ook al s overgepraat hihihihi
ik wil aydin voor een jongetje, en askim had nog een tweedenaam bed8 maar die weetik nie meer
hihihi en meisjes naam weten we allebei niet
word denk ik tog wel iets turks ofzo,
ook wij gaan voor turkse namen…
meisjes namen zijn er genoeg idd…!! over jongennamen kunnen we het uren hebben…
askim wil graag de naam van zn vader…naja zo heet al 30% van turkije…dus mag van mij best als 2e naam…maar niet als roepnaam…
maja dan moet je als 1e naam ook weer een wat bij de 2e past…
blijft een dillema
Ook hier een man die graag z’n kids naar z’n ouders wilt vernoemen
Ayse en Ismail…oftewel half turkije…
Ik zei ook al: als 2e naam ok, maar niet als roepnaam!
Wij hebben voor meisjes Dilara en Ilayda hoog staan
maar voor jongens nog niks…
Vind meisjes namen véél makkelijker!
@Cynthia: WAUW, Yasmine is echt prachtig dan moet ik aan dat meisje denken uit Aladin!! Waaauuw ik vind het écht een van de mooiste meisjesnamen die ik heb gehoord nu ik erover nadenk!
Zeker ook met het huwelijk in het vooruitzicht hahahah
Jeetje namen nou ik heb natuurlijk al een dochter dus vindt wel dat het daarbij moet passen, maar mijn askim en ik hebben allebei dezelfde voorletter dus wil wel dat het daarmee begint ik vindt zelf Esra wel heel mooi maar voor een jongen zou ik het ook echt nog niet weten ja wel hollandse namen maar Turkse hmm lastig