Leuke kampeerplekken

Hallo, wij gaan in augustus 10 dagen met een camper langs de kust van Queensland rijden. Wij zijn op zoek naar leuke campings. Heeft iemand een tip. Ben ook benieuwd wat de prijzen voor een overnachting zijn.

Hallo Sandra. ‘de kust van Queensland’ betekent dat Brisbane - Cairns of andersom enkele reis? Heb je al dingen die je er per se gaat doen? Fraser Island, Whitsundays, Atherton Tablelands, snorkelen vanuit Cairns etc. Dan moet je een strakke indeling maken anders zijn je tien dagen om voordat je er erg in hebt. En als je dit attracties wil doen zul je je op campings daar vlakbij moeten richten. Is die 10 dagen je reistijd of je rijtijd. Ik bedoel of je op de 1e dag de camper ophaalt en hem op de 10e dag inlevert.
Ik zou bijna zeggen, maak eerst een beknopt schema voor tien dagen. Trek de dagen van excursies er af. In geval van Fraser Island, Whitsundays en snorkelen ben je drie volle dagen kwijt. Dan nog een paar leuke dingen van een paar uur en er is zo weer anderhalve dag weg. Dan houd je 5,5 dag over voor een kleine 2000 kilometer.
Onderweg is een aantal gratis overnachtingsplekken. Want aan ‘leuke’ campings heb je in jullie geval niets. Dat is goed als je een week ergens gaat staan. Dus schemaatje maken en je terugmelden. Want als iedereen nu campings gaat roepen en die liggen verkeerd, heb je er nog niets aan.
Groet,
Willem

Hoi Willem,

Alvast bedankt voor je snelle reactie.
We zullen inderdaad een reisschema gaan opstellen en dan reageer ik wel weer.

Groetjes,

Sandra