Leuke Info!

:vak02:.Toppie

Holaaaa!!!Wat is het goedkoopste om in Colombia te verblijven?Een hotel,(Colombiaans gezin)gastgezin,jeugdherbergen?Ik ga die mooie tip zeker gebruiken,de schiphol ticket.Of zijn er nog andere goedkope manieren om mee te reizen?Want ik wil graag alleen reizen(vrouw).Ik spreek ook maar heel weinig spaans!Hoop op leuke,goede tips/adviezen.
Groetjesss

Ik denk dat een jeugdherberg de beste keus is. Het lijkt me veiliger dan een gastgezin en goedkoper dan hotel. Als je daar al mensen kent is het een eitje om alles te regelen. Maar als je geen spaans spreekt en niemand kent word het toch wel iets lastiger!
Maak wat vrienden die daar wonen en je zult de tijd van je leven hebben en ook nog met ballonnen en al ontvangen worden :zon02:

Misschien eens gaan couchsurfen. Veel goede verhalen over gehoord maar zelf geen ervaring mee.

In een hostel verblijven is heel goedkoop! Voor een hangmat betaal je tussen 10 en 15.000 cop (niet meer dan 6 euro) en voor een bed in een dorm betaal je 20.000 cop. (= 8,5 euro). Je vindt hostels verspreid over heel Colombia! Hier vind je talrijke tips over slaapmogelijkheden, prijzen en afstanden vervoer, activiteiten, nationale parken enzovoort. www.colombiafacil.com. Groeten!