Ik kan ook Ibunda Inn aanraden. Leuke bungalows in een rustige tuin met mooi zwembad en aardig personeel. En vooral omdat je aangeeft dat je in t centrum wilt zitten? Ideaal gelegen in dat geval, aan de goede kant van Monkey Forest Rd.
Wij betaalden 300.000 of 350.000 voor n kamer met airco, incl. ontbijt.
Ibunda daar zat ik ook aan te denken voor de volgende keer (volgend jaar pas dus ik heb nog even.)
M’n vriendin zat 2 weken terug in Ibunda en die vond het enorm tegenvallen. De tuin was wel mooi maar de kamer viel heel erg tegen en het was niet schoon.
Hangt er misschien vanaf welke kamer je hebt? (bij Sania’s House waren er ook verschillen nl.) .
Zit voor volgende keer ook aan Nick’s Pension te denken maar weet verder niet hoe het daar is hoor en anders gewoon weer Sania’s. Dat lag zo ideaal centraal…
Wij betalen ongeveer 32 euro per nacht voor twee personen inc ontbijt.
Voor de rust en ligging plus vriendelijk personeel vindt ik dit heel goedkoop.
Wij hoeven niet in een heel goedkoop hotelletje te zitten,waar het een beetje afwachten is wat je krijgt.
We hadden hier in iedergeval voorig jaar een prima verblijf.
Ja, oke, met z’n 2en valt het wel mee (m’n vriendin betaalde ook 35 met z’n 2en) idd. Ik alleen neem nooit een kamer boven de 21 a 24 euro. Had in Lovina zelfs een kamer met goed ontbijt en mooi zwembad voor € 7,0 (maar ja dat is Lovina,…)Ik zie ook op de website dat Ibunda goedkopere standaart-kamers hebben van € 20,-. Ben benieuwd wat ze daaronder verstaan dan. Sania’s had kamers van € 14,- ook maar ze hadden nog maar 1 kamer ervan over en die was vreselijk. Terwijl ze eerder ook een kamer lieten zien van die prijs die wel goed was. Maar ja, alles was vol. toen maar de allerlaatste kamer van 21 genomen. En ik weet…in je eentje is alles duurder…(i.i.g. overnachting en vervoer).
Ingrid