Leuk werk, taalcursus en salsa lessen gezocht in Lyon

Haaai Allemaal,

In September ga ik weer druivenplukken in de buurt van Lyon en daarna ben ik van plan 2 maanden in Lyon te blijven om frans te gaan leren. Ik ben opzoek naar een goede en nog belangrijker ook betaalbare taalcursus in Lyon, heeft iemand goede tips voor een betaalbare en goede taalschool? Ook ben ik opzoek naar leuk werk, alleen dit valt niet mee omdat ik nog geen frans spreek. Oppassen vind ik erg leuk, misschien is dit een idee of iets waarvoor ik de franse taal nog niet hoef te beheersen. Mijn engels is prima, dus dat is geen probleem. Heeft er iemand goede tips voor mij?
Verder wil ik erg graag salsa lessen gaan nemen deze twee maanden, maar ook hiervoor geld dat ik niet zoveel geld heb om te besteden. Weet iemand een leuke salsa dansschool die aan te raden is voor mij… Ik ben erg benieuwd naar de reacties en alvast bedankt…

Groetjes,

Marjan…

dag marjan
IK heb afgelopen zomer bij Lyonbleu een cursus gevolgd…hele kleine school in het centrum van Lyon.
NIet duur maar ook niet heel veel lessen maar als je toch gaat werken is dat geen probleem denk ik.
succes
www.lyon-bleu.com