.
ej ik ben yvonne, en wil zo snel mogelijk (het liefstm orgen nog) ergens naar toe. maakt me niet uit waar.
ben alleen wel maar ng maar 16 en geen ervaring
groetjes yvonne
He Martine,
En heb jij je reis al geboekt? Het is alweer halverwege januari. De tijd gaat ook veel te snel. Succes in ieder geval.
Gr. Chris
Dag martine,
Ik ben Louis Jansen (26 jaar) en ben op dit moment nog aan het afstuderen en deeltijd aan het werk. Voordat ik hier ga uitweiden zou ik eerst graag willen weten of je nog iemand zoekt en wat je exact van plan bent. Op zich spreekt het plan/idee mij heel erg aan. Dus als je zo vriendelijk zou willen zijn om te reageren dan zou dat fijn zijn.
Groet Louis
Hee Martine,
Ik wil meee!!
Ben je al weg??
ik ben 26 jaar, woon in amsterdam en ben redelijk beginneling maar sta open voor avontuur. Ik kan bijna per direct weg…dusse…heb je al geboekt??
groetjes Janneke
He Janneke,
Ik ben Louis (26 jaar) en woon in nijmegen
Ik kreeg net een berichtmelding van jou.
Ik stuurde vanmiddag ook al een berichtje.
Ik heb zo’n gevoel dat martine al ergens mee bezig is of weg is. Dat is natuurlijk niet zeker maar misschien is het een idee dat wij eens nadenken over een reisje?? Lijkt je dat iets? Ik zou ook graag mijn spullen willen pakken en gewoon iets gaan doen. Geen vaste plannen. Het zou ook met 3 of 4 personen kunnen. Laat me even weten of het je iets lijkt en dan kunnen we misschien kennis maken.
Groetjes, louis