Ik weet dat er een heel item over het visum staat in dit forum, maar ik kan nergens echt snel terug vinden hoe ver van tevoren je een letter of approval kan aanvragen. Wij gaan 31 juli voor een half jaar reizen en zijn dan in december in Vietnam.
Ik vraag me nu af of ik dit onderdeel van het visum nu al in Nederland kan regelen?
Ik hoor het graag van de kenners hier.
Deze LOA kan je nu al aanvragen bij een vietnamees kantoor.
Bedenk wel dat je dan wel via de luchthavens van Saigon, Hanoi of Danang het land moet binnen komen.
Wanneer je een LOA voor 1 maand aanvraagd, is de begin datum niet zo belangrijk ( moet natuurlijk wel in de termijn van de LOA vallen ) maar de einddatum is wel belangrijk.
Je mag niet later dan de einddatum het land verlaten, anders betaal je een boete; je kan wel een verlenging aanvragen wanneer je een visum hebt, maar dat is relatief best wel prijzig.
Wij gaan 23 augustus richting vietnam en wij willen ook graag een letter of approval regelen. Nu heb ik al aardig wat hierover gelezen. Helaas is dit al 2 of 3 jaar oud waardoor ik mij af vraag of dit nog steeds zo is. Ik vraag mij bijvoorbeeld af of je nog steeds 25 USD cash moet betalen of kan dit tegenwoordig ook met een creditcard?
Zoals ook hier gaan de prijzen in iet Nam omhoog.
Kosten voor een visum bedragen nu 45 dollar ( dit is dus zonder de LAO en voor een single entry visum), te betalen op het vliegveld contant.