Ik vroeg mij af of er op het forum hier al veel mensen naar Leshoto zijn geweest, weer een heel andere omgeving dan zuid afrika.
We huren een compacte of middenklasse auto, dus zelf met de auto Leshoto in kan niet over de Sani Pass ( en dit lijkt me nu net een mooi gedeelte)
Is het de moeite waard om in underberg de huurauto bij de acc. te laten en van daaruit een georganiseerde tour van 2 of 3 dagen te doen naar Leshoto? Of is dit te kort? Langer gaat voor ons zeker niet lukken omdat we het rondje Johannesburg - Cullinan - Sabie - Panoramaroute - Kruger - via Swaziland ( misschien Tembe 1 nacht) - St Lucia/ Hluhluwe - Drakensbergen (Leshoto??) - Johannesburg te doen. We gaan in augustus, 18 a 19 dagen in Z.A.
Heeft iemand ervaring met een van de tourbureaus om de 2 of 3 daagse Leshoto te doen? Wel is het zonde dat de auto dan 2 of 3 dagen niet gebruikt wordt ondanks dat je die dagen wel de huurprijs betaald. Hoe doen jullie dit?:dag:
Als we voor Leshoto kiezen moeten we Tembe ( met de grootste olifanten, 1 overnachting in de tembe lodge) in ieder geval laten schieten. Maar dan hebben we ook al Kruger en Hluhluwe gezien.