Ik ben een meid van bijna 27 en ben al een tijdje op zoek naar werk in het buitenland. Ik heb al een half jaartje doorgebracht in Azië en wil absoluut de wereld verder gaan verkennen. Ik heb vertaler Engels, Spaans en Nederlands gestudeerd en zou ofwel in de toeristische sector tercht willen komen of Engelse les geven (in belgië heb ik 1.5 jaar lesgegeven). Iemand een job voor mij?Of een goede tip?
Bedankt!
Het ligt er maar aan wat en onder welke omstandigheden je wilt gaan werken. Het is duidelijk dat je gekwalificeert genoeg bent. Enig zicht(ervaring)heb je ook wel. Er zijn organisatie’ s als MAF die altijd wel mensen zoeken die vanuit een Christelijke grondslag aan het werk willen gaan op locatie’s die tot de verbeelding spreken van velen. Bekijk hun site eens: www.maf.org
SIW in Utrecht: www.siw.nl heeft ook veel mogelijkheden waar je jouw expertises voor zou kunnen gebruiken.
In China zijn ze op zoek naar leerkrachten Engels met ervaring. Je krijgt een apartement en je vlucht wordt betaalt als je er minstens een jaar wil werken. Meer informatie vind je op http://www.teach-in-china.cn/