Hoi, ik ben lerares Economie, Engels, Informatica en ik zou graag een tijdje lesgeven in het buitenland.
Heb jij dit al gedaan of weet je waar ik hierover meer informatie kan vinden, laat me dan zeker iets weten!
Als jij zelf ook wil vertrekken aarzel dan niet om me iets te laten weten, met twee vinden we meer dan alleen!
Reiskriebelende groetjes van juf Inge!
hey
ik was toevallig net op een site gestuit die jou misschien zal interesseren: http://www.chinatefl.com/summer/hz04.htm
weet jij toevallig iets over andere baantjes in china… laat maar weten.
thnx
margarita
Ik denk dat je in Azie heel makkelijk les kan geven in Engels.
Het meeste valt er te verdienen in Japan maar daar heb je natuurlijk ook veel kosten. Mocht je in Thailand willen beginnen dan moet je het mij maar even laten horen. Ik heb namelijk goede contacten bij de recruitment afdeling van de grootste bi-lingual school van Thailand.
Verder heb ik me laten vertellen dat Taiwan ook heel erg positief moet zijn.
Je bericht is alweer van een tijdje geleden zag ik. Mocht je vraag echter nog steeds actueel zijn; ik zelf heb lesgegeven in Nepal (English, Science, Social Studies en Fysical Health & education) en dat was echt een geweldige ervaring. Het gaat wel om vrijwillig lesgeven omdat er simpelweg geen geld is om betaalde buitenlandse leerkrachten te betalen.
Het mooie van Nepal is dat je er 'zó kunt gaan werken! Je hoeft zelfs geen adres vanuit hier te regelen want er staan scholen genoeg te springen om foreign teachers. Mocht het je wat lijken, neem dan gerust contact met me op.
Nepal is echt een geweldig land om in te werken (tijdelijk) wonen en reizen!