Lente/zomer 2012 rondtrekken door de VS

Mischien is het nog een beetje vroeg, maar ik wil heel graag volgend jaar na mijn examens, (wat rond april/mei is) rondtrekken door de VS. Weet nog niet precies waar ik allemaal heen wil, maar ik zou het fijn vinden om alvast iemand te vinden die ook graag in die periode naar de VS zou willen gaan.
Ik weet nog niet hoe lang ik er wil blijven, maar ben van plan om sowiezo alles een beetje low-budget te doen. Zoals; werken als vrijwilliger in een hostel in ruil voor een slaap plek.

Iets over mij: Ik ben Gert, wordt in Oktober 21. Ben bezig met de havo (ja, nog steeds) en ik doe komend jaar dus examens.

Ik zoek wel iemand die ongeveer net zo oud is als mij :wink: m/v maakt niet uit :wink:

Groetjes,
Gert

hee gert .
ik ben lucas een jonge spontane gast van 18 jaar ( in oktober ) die al ervaren is met reizen door amerika ik heb er nu 2 gedaan eentje door de westkust en oostkust , het lijkt mij ook leuk om deze zomer een paar weken lowbudget door amerika te reizen en eventueel avontoe te werken om weer wat bij te verdienen ,

Hey Lucas,

Ik ben niet van plan om deze zomer nog naar Amerika te gaan, maar volgende zomer, in 2012 dus. Wat cool dat je al 2 reizen door Amerika hebt gemaakt! Hoe heb je gereisd dan?

hee gert
haha jaa ik wil ook in 2012 ben deze zomer naar florida geweest en dat heb ik gedaan met de bus trein taxi enzo , en 2 jaar geleden met de auto met m,n ouders dus vandaar ,