hahahahaha janne, ik zat net te denken⦠al dat eten is lekker, maar na 2 weken verlang ik naar de nl hap en mijn askim verveeld nog steeds niet, nog steeds geen zin in een nl askim ![]()
Ooo ik miss het soort toats het is geen turks brood maar en soort onze nl brood daar doen ze op worst met kaas en ketjap en dan onder een broodrooster heeeeerlijkā¦!
Ik zal eens vragen of ze het bij de buurtturk kunnen maken want ik mis het echt maar ja het is toch anders denk ikā¦
bibi bedoel jij die lange platte broden? die vind ik ook zo lekker!!
Jaaaaa die bedoel ik die zijn echt lekkerā¦!Je bent de eerste die weet wat ik bedoelā¦:beef:
hahahaha die eet ik altijd op de veerboot als we terug naar istanbul gaan, zo lekker zijn die!!! helaas niet te kopen in nederland!! maar op dit moment zou ik er wel 3 opkunnen! maar hoezo weten andere niet wat je bedoelt dan??? ze zijn neem ik aan best bekend! B moest lachen toen hij vroeg om toast en 2 witte plakjes brood kreeg met kaas er tussen en nog eens 7 lira voor moest betalen hahaha (in amsterdam) hij had idd zoān toast verwacht!!!
Haahhaha jaaa ik lust het nu ook wel hihihā¦Neee ik heb de meeste turken gevraagd maar ze weten niet echt wat ik bedoel je bent ook de eerste die zegt jaaaa die hahaha
hahah nou wat stom!! zeeeeeer bekend hoor! jummieā¦![]()
ooog heerlijk wil nu ook wel 6 stuksā¦
hahhahaha 2 is maximaal voor mij, maar in mijn hoofd kan ik er ook altijd wel 6 op hahahah
Hmmmm jaaaa nu heb ik daar ook zin in! zo lekkerrrrrr