Lekkere vlotte afhandeling bij United

In december vlogen we met United van Amsterdam naar Costa Rica. Terug liepen we in Houston meer dan drie uur vertraging op, was het vliegtuig koud, broodje bij ontbijt zo ongeveer nog bevroren en het entertainment systeem was ook onwillig. Vanwege de vertraging rondje Noordzee gedaan, daarna op Schiphol geen slurf beschikbaar dus tijdje op de ‘parkeerstrook’ gestaan.
Ik heb eind december een mailtje gestuurd met een opsomming van de feiten. Direct een automatische antwoordmail terug. Beantwoording kon even duren ivm vakantietijd, oud en nieuw. Had ik begrip voor. Tweede week januari gemaild hoe het zat. Mailtje terug, mail was ontvangen, kon nog even duren, druk, druk, druk.
Vorige week United Amsterdam maar eens gebeld. Na 22 minuten hangen, luisterend naar de belofte dat de volgende operator me zou helpen, was er contact. Legde de zaak uit, vroeg hoe lang het zou duren. Toen kwam het: 'het zal ongeveer acht tot tien … Ha, dacht ik, daar heb ik je want ik verwachtte het woord ‘dagen’. Maar nee, ze vervolgde: …weken duren. Acht tot tien weken. Dus eind maart moet ik me weer zorgen gaan maken. Of weer eens ‘even’ bellen.

Veel succes Willem :wink: Ik neem aan dat je van Drees geniet -lol- Volgende keer met Delta vliegen misschien.

Nou Yeehaw, ze waren vlotter dan gedacht. De kwestie is inmiddels naar tevredenheid opgelost. En op de volgende bestemming vliegt Delta niet. Misschien een andere keer.

Benieuwd naar het resultaat.

Hallo Yeehaw,
terwijl het allemaal wat subjectief was, eten niet lekker en vliegtuig te koud (voor mijn vrouw althans die achteraf bedacht dat ze mijn ongebruikte deken erbij had kunnen nemen) was de vertraging verder geen punt van discussie omdat we niet vanuit Europa vertrokken. Dat wist ik allemaal wel dus ik rekende nergens op, wilde wel mijn frustratie kwijt. Maar we kregen 400 dollar waardebon. Vliegen dit jaar nog een keer op een korte Amerikaanse bestemming dus toch maar United. Ook had ik een kleinigheidje met autoverhuurder Thrifty en die kwam, terwijl ik bakkeleide over circa 45 dollar met een waardebon van 100 dollar af. Gelukkig wereldwijd te besteden :wink:
Ik ben af en toe nog leuk bezig op Australiëforum. Houd mijn hart vast voor de mensen die ik qua route heb begeleid en veel van me hebben aangenomen maar die er nog een etappe van 685 en een van 750 kilometer in hebben zitten tussen Flinders Ranges en Uluru. Vader, moeder en drie teenagers in een camper.
groet,
Willem