Gaat United failliet? wanneer?

Hallo,
Ik heb in feb. 2003 losse tickets gekocht voor een reisje naar de Verenigde Staten. De tickets zijn voor 2 Juli 2003 voor vertrek vanuit Amsterdam naar Memphis via Chicago met United Airlines.
Nu hoort ik van alle kanten dat het slecht gaat met de luchtvaart industrie, en in het bijzonder met United. United zou al zelfs sinds december vorig jaar failliet zijn en ze vliegen nu onder de bescherming van de Amerikaanse overheid (Chapter 11).
Maar de vraag voor mij is of ze nog steeds zullen vliegen op 2 Juli 2003. Weet iemand meer over de financiele situatie van United voor de komende maanden?

ach, zolang alle maatschappijen maar uitstel van betaling aanvragen, vliegen ze gerust door (want er MOET gevlogen worden). Ik zou zeggen: maak je niet te druk, het zal wel loslopen!

United gaat de komende 6 a 7 maanden zeker niet failliet.
Ze zitten nu in " Chapter 11" , wat zoveel inhoudt dat ze staatssteun hebben in afwachting van een saneringsplan.
Dus vrees niet; het kan hooguit voorkomen dat ze vluchten eruit halen waardoor je vliegroute omgegooid wordt maar dat is het wel.