Lekker eten, cultuur, natuur en relaxen!

Als één van de plekken je niet bevalt, of juist heel goed bevalt, dan kun je altijd besluiten om er langer of korter te blijven.

Ubud ligt lekker centraal, je kan vanuit Ubud het halve eiland verkennen, inclusief tempels en rijstvelden. Het stadje is leuk, maar je kan ook prachtig wandelen en fietsen in de omgeving. Of raften of rijden op een quad. Je ziet zodra je aankomt allerlei reisbureautjes die het een en ander aanbieden. Kijk eens rustig rond, en vergeet niet af te dingen.

In Amed kan je genieten op het strand, een duik- of snorkeltrip boeken, zowel voor Amed zelf als voor het Liberty Wreck in Tulamben. Daarnaast kun je naar Titra Ganga.

Dat is inderdaad ook zo, Jenny, dat we onze verblijven altijd nog kunnen verlengen of verkorten. Maar zo te lezen is er genoeg te doen en wij willen graag overal wat langer blijven om echt voeling met de plek te krijgen. Afdingen inderdaad niet vergeten, tien jaar geleden heb ik gewoon de volle mep betaald voor alle excursies (die ik toen al super goedkoop vond).
Ik zal ook nog eens rondneuzen voor een gids.

Via Wereldwijzer app