Legalisatie papieren ook op NL consulaat CEBU mogelijk?

Beste Mensen, omdat ik papieren wil legaliseren mbt mijn huwelijk en op de PI geboren kind, moet ik deze eerst laten legaliseren voor inschrijving in NL. Stap 1 en 2 zijn genomen te weten de legalisatie bij de nso en DFA, nu moet ik stap 3 zetten en wel de papieren/documenten laten legaliseren bij de NED. ambassade. Cebu zou voor mij handiger zijn maar daar heeft NL alleen een consulaat. mijn vraag aan jullie is: wie weet of je ook papieren kunt laten legaliseren op de het CONSULAAT in CEBU en welke ervaringen hebben mensen daarmee?:wereld:En een oerhollandse vraag: Wat kost het?
Google en de website van de NED. ambassade geven geen antwoord op mijn vragen en ook het tel.#:mad: van de ambassade werkt niet.
Alvast dank voor uw antwoorden!l:chin:

Ja…wie o wie…ik zou dat ook graag willen weten aangezien ik in Davao zit is Cebu dichterbij. Ik wil graag mijn huwelijks papiertje halen daar…:vak02:

wat ik wel weet is als je niet getrouwd bent dat je eerst het kind moet erkennen in Nederland voordat je het in kan schrijven.

Beste is denk ik gewoon kontakt opnemen met het consulaat in Cebu en vragen of het mogelijk is om daar te legaliseren.

Beste

Ik geloof dat het consulaat daar niet voor bevoegd is !
Alleen de ambassade is daarvoor bevoegd .
groetje
picard

thnks:-)

Pilover… wat wil je precies laten legaliseren? je huwelijk of moet je nog trouwen? ben je al gehuwd hier dan moet je de papieren rechtstreeks naar Den Haag sturen om je huwelijk in nederland te laten erkennen.

gr. MarZ