Op het forum zie ik regelmatig de vraag, waar kan ik gunstig een lastminute boeken en wat is een goede duikschool?
Ik kom al jaren in Egypte, Hurghada, een heerlijk land, zon, zee, strand en met in mijn ogen de mooiste zee op nog geen 5 uur vliegen vanaf Dusseldorf.
Mijn tip Reisaanbieder: waar gunstig een zonvakantie te boeken is bij een Duitse reisaanbieder : 5vorflug Ik heb alleen maar goede ervaringen met hun.
Ook nu hebben zij weer super aanbiedingen op hun website staan !!!
Mijn tip Duiken: bij wie te gaan duiken in Hurghada en dan spreek ik uit jarenlange ervaring : bij www.tauchenunterfreunden.de Een geweldige duikschool waar ook veel Nederlanders duiken. Hier kun je nog relatief goedkoop duiken, zij hebben geweldige duikgidsen die je de mooiste plekjes laten zien, geen massa, alles gaat er lekker relaxed aan toe. En na het duiken is het gezellig na kletsen. Het maakt niet uit in welk hotel je verblijft in Hurghada, zij halen je op en brengen je ook weer terug naar je hotel.
Mijn tip Hotel: 4* Hotel Le Pacha Resort Hurghada, van 3 maart tm 10 maart waar ook de duikschool Tauchenunterfreunden is 354 euro all in.