Duiken in Hurghada kijk op www.lumination-red-sea.com veel plezier!!
kijk ook eens op www.voodoodivers.com :lol:
Goed gezien Haaitje!
In Egypte zijn veel malafide duikscholen omdat de overheid weinig tot geen controle uitvoert!
Deze Nederlandse duikschool biedt gewoon Hollandse degelijkheid:
Veiligheid voorop, alles goed georganiseerd, goed materiaal, kundige gidsen en instructeurs, eigen boot, gewoon veilig en relaxed duiken.
Ze komen je van elk hotel in Hurghada met een privebusje ophalen (en terugbrengen) als je bij hun duikt.
Die malafide duikscholen zijn vaak een paar tientjes goedkoper en zo lokken ze je binnen natuurlijk, maar als je verstand hebt van duiken, dan zie je al snel dat ze maar wat aan rommelen. :mad: Dat is onverantwoord; mensen hebben nu eenmaal geen kieuwen!
Voor een paar tientjes meer weet je zeker dat je niet besodemietert wordt en het is er nog gezellig ook!
Duik ze! ![]()
Ik ben afgelopen jaar naar Egypte op vakantie geweest. Alleen was ik in Sharm el Sheik. Daar zat ik in het Reef Oasis Resort en daar heb je een prachtig duikgebied. Alle duikscholen uit de buurt kwamen daar om te duiken. Als hotelgast kan je daar gewoon heerlijk snorkelen op elk moment van de dag. Er is tevens een goede duikschool op het resort aanwezig.