Hoi reizigers,
Graag wil ik bijna drie weken weg en op korte termijn. Hoog op mijn wensen lijst staat argentinie, op dit moment zijn alleen de tickets alweer hoog als je zo kort van tevoren boekt. Nu kan ik voor 900,- pp een ticket krijgen. Als iemand dit geen probleem vind, wil ik daar wel in mee.
Als goedkoper alternatief +/- 700,- vlucht naar Aruba, lijkt mij een heerlijke temperatuur en leuk om dat eiland te bezichtigen maar niet meer dan een week. Dus ik dacht om dan 10 dagen naar venezuela te gaan. Mooi land met veel bijzondere bezienswaardigheden.
Zelf een redelijk doorgewinterde reiziger. Zowel met de rugzak als wat luxer. Graag redelijk low budet, maar wel schoon zonder kakkerlakken etc.
Ik zoek iemand die open minded is, ook van cultuur en natuur houd om wat te wandelen (10 km is genoeg) en met name te genieten van het leven zoals de bevolking dat ter plaatse doet. Wat belangrijke hoogtepunten bezoeken. Maar daarnaast ook relaxen. Niet om 7.00 opstaan en een ingevuld schema hebben tot 22 uur. Houd van een wijntje, en als daar live muziek bij komt heel graag.
Zelf ben ik een 35 jarige vrouw maar voel mij misschien nog iets teveel meisje
Amsterdamse instelling, hbo, humor, wat spiritualiteit, goed gesprek maar elkaar ook in waarde laten.
Misschien dat iemand zin heeft om op kort termijn een leuke, relaxte, culturele vakantie te hebben met een leuke reisgenoot!