3-4 weken zuid-amerika (mrt-mei), voorkeur landen: Brazilië/Argentinië

Hallo allemaal,

Mijn naam is Marlou en ik ben 22 jaar, wonend in Noord-Holland.
Ik ben op zoek naar een reismaatje, voorkeur: iemand tussen 20-30 jaar, die samen met mij wil reizen voor 3 á 4 weken.
Brazilië en Argentinië staan hoog op mijn lijstje.
Ik wil veel zien in een korte tijd, maar ik vind het ook wel fijn om een paar dagen bij te komen op een super mooi oord! Een combinatie van natuur en cultuur, is voor mij de ultieme reis.
Tot op heden spreek ik nog geen woord Spaans, maar dit kan veranderd worden.
Ik ben een sociaal, gezellig persoon en zoek dit ook in mijn reismaatje.
Wat mij heel vet lijkt is een route v.a. Rio de Janeiro, die eindigt in Buenos Aires.
Afgelopen zomer heb ik voor het eerst een verre reis gemaakt, naar Thailand, 26 dagen met mijn zusje. DIt was goed bevallen.
Ik vind het fijn om terug te kunnen vallen op iemand, vandaar dat ik een bericht post.
IK hoor graag van jullie!

Marlou

Hai Marlou,

Ik verwacht zo rond eind mei vanauit Peru of Bolivia aan te komen in Buenos Aires en wil vanaf daar via Iguazu naar Rio de Janeiro reizen. Hier verwacht ik ongeveer 3 weken over te doen (incl. aantal dagen Buenos Aires).
Hoe lijkt je dat? En als dat qua tijdsplanning voor jou niet uitkomt, kun je natuurlijk ook eerder aansluiten in Peru (of Bolivia).
Ik hoor van je!

Groetjes,
Nathalie

Het lijkt mij inderdaad wel wat:) Helemaal leuk! Ik ben vrij flexibel:) Ik kom er nog op terug van de week, ik zal je wel even een persoonlijk bericht sturen. Misschien is mailen makkelijker?

Groetjes!

Heej Marlou,

Mijn verwachting is om rond 1 juni deze twee landen aan te doen.
Daarbij wil ik graag Rio en Buenos Aires en eventueel Sao Paulo aan te doen.
Ik ben namelijk op wereldreis en hoop rond die datum dan in Zuid-Amerika rond te trekken.
Mocht je meer willen weten, ik heb een post geplaatst over wat mijn planning ongeveer is.

Laat maar weten!

Groetjes,

Martijn

Heej Marlou,

Mijn verwachting is om rond 1 juni deze twee landen aan te doen.
Daarbij wil ik graag Rio en Buenos Aires en eventueel Sao Paulo aan te doen.
Ik ben namelijk op wereldreis en hoop rond die datum dan in Zuid-Amerika rond te trekken.
Mocht je meer willen weten, ik heb een post geplaatst over wat mijn planning ongeveer is.

Laat maar weten!

Groetjes,

Martijn

Hey Marlou,

Ik zou dolgraag in een beweging een stukje Brazilië (jungle en Orinocco afvaart), en Ecuador willen doen, Argentinië trekt ook aan (fotos van Patagonië en de film ‘Tetro’ zitten er voor iets tussen) maar ik twijfel nog om vanuit Ecuador in Peru even in te steken…

Ik zou ook met de zomervakantie vanaf medio juli 2013 willen gaan voor een 3-tal weken. Ik ga volgende week zaterdag in Antwerpen alvast veel info opdoen op een reisbeurs… kijken wat er in aanbod is.

Over mezelf: 28,m, junior manager, werk in Brussel, woon voorlopig nog wat noordelijker. Voor mij hoeft er geen grote luxe - alleen goede voorzorgen nemen tegen (reis)ziekten en ongedierte dus. Desnoods stukje met de tent en een eigen potje koken. Ik spreek helaas geen Spaans (wel Italiaans) maar ik leg vlot contacten. Idealiter doen we enkele stukken met een lokale gids die te betrouwen valt én je ook de verborgen schatten laat zien.

Laat maar horen of je het IRL eens wil afspreken en zien of het zou klikken als we samen erop uit zouden trekken.
Alvast veel succes met de planning :slight_smile:

Nico

Hey Marlou!

Mag ik vragen hoe ver je plannen al gemaakt zijn???

Groetjes
Naomi