Hey iedereen
Ik had een reis naar Peru geboekt voor de maand april maar eigenlijk reis ik veel liever samen met iemand dan alleen!
Oorspronkelijk had ik de reis gepland omdat ik de shamaans wilde opzoeken in de jungle, maar ik heb van dit plan afgezien.
Ik hou van de natuur, en ik dacht nu vooral trektochten te doen in groep of samen met een reisgenoot afhankelijk van de trek.
Mijn plan was Huaraz (trektocht), dan naar Cuzco en verschillende tochten vanuit daar, zoals naar Salkantay trek naar Machu Picchu en Choquequirao.
Maar we kunnen ook andere dingen doen dan enkel trektochten natuurlijk.
Over mij:
Ik ben 27 jaar, afkomstig uit België. Ik hou van avontuur en/in natuur. Ik heb een passie voor koken en om muziek te draaien. 2 jaar geleden verhuisde ik naar Berlijn om daar verder te doen als DJ. Ik heb psychologie gestudeerd en werk graag in bars.
Kortgezegd iemand die wel houdt van tot rust komen in de natuur en duurzaamheid belangrijk vind, als iemand die kan genieten van de nacht.
Indien ik deze reis niet zou maken, kan ik de tickets wel nog overzetten naar een andere destinatie. So if you’d like what you read en je bent oké met reizen VOOR 9 oktober, holler at me:-)
Liefs, Margaux