Halloooo allemaal,
Dit is allemaal nieuw voor mij maar ik ben op zoek naar een reisgenoot, die net als ik toevallig volgende week een paar dagen vrij is en die zin heeft een leuke stad te bezoeken. Zelf dacht ik aan Venetië (lijkt me heel mooi en al een B&B op het oog), maar zo lijken Londen, Parijs, Lissabon, Malaga of een andere te gekke plaats in Europa mij ook gaaf!
Oja, mijn naam is Barbara, 24 jaar, spontaan en enthousiast… en is toe aan een paar dagen weg! Iemand anders toevallig ook?
1 like
Hoi Barbara,
Bij mij is het op het moment exact het zelfde.
Door mijn drukke werk kan ik vaak pas laat bedenken wanneer ik weg kan. Ik wil een paar dagen (max één week) weg naar ene leuke stad in Europa en omdat ik dit vaak pas kort vooraf weet valt dit nauwelijks te plannen met de agenda van mijn vrienden en collega’s.
Wij zijn ongeveer even oud en de plaatsen die je noemt zijn plaatsen die ik ook in mijn hoofd had, nog toevalliger mijn laatste afspraak staat dinsdag begin de middag dus mijn vertrekdatum ligt ook ongeveer op 25 augustus.
Ben benieuwd hoe het er inmiddels voor staar bij jou, anders hoor ik het wel!
Met vriendelijke groet,
Hi! Leuk dat je ook een paar dagen weg zou kunnen, vakantie/verlof is altijd fijn! Wat voor werk doe je? Ik heb nog niks geboekt of gepland want ben net terug van een weekend weg. Misschien kan ik je even opzoeken op FB? Dat ik je kan benaderen?
Groetjes