Last minute oproepje zonvakantie, week 30 en/of 31

Hallo allemaal!

Na lange lijsten met zogenaamde (vooral deprimerende) ‘singles-reizen’ te hebben bekeken en teveel 150% eenpersoonstoeslagen te hebben gezien, besloot ik uiteindelijk toch maar om hier ook zelf iets te plaatsen :slight_smile:

Mijn vakantieweken waren al aangevraagd maar onlangs ging mijn relatie uit. Ik keek er echter heel erg naar uit om lekker even op vakantie te gaan en zelf je rug insmeren is vrijwel onmogelijk, dus vandaar dat ik het via deze weg probeer!

Ik zou graag op vakantie willen in week 30 of 31, ongeveer een week of 1,5 week. Mijn voorkeur gaat uit naar een enigszins goedkope zonbestemming met een fijne relax-factor, maar ik zal nog meer in m’n element zijn als er ook nog mogelijkheden zijn om wat cultuur te snuiven. Stappen vind ik leuk maar hoeft voor mij niet standaard elke dag. Terrasjes pakken mag wel elke dag :wink:

Ik ben zelf 25 en zoek iemand die ongeveer tussen de 22 en 37 jaar is. Het is handig als je ook uit Gelderland komt maar zeker geen vereiste. Leeftijd, geslacht en woonplaats vind ik veel minder belangrijk dan alle leuke eigenschappen die je in huis hebt!

In het kort over mij: Ik werk als begeleidster in de psychiatrie en mijn hobby’s zijn heel divers. Ik schilder en lees graag, ben regelmatig met muziek bezig, heb een passie voor fotografie en reizen, werk graag met dieren en ik ben een fanatieke sporter. De leuke eigenschappen die ikzelf te bieden heb: Ik ben spontaan en enthousiast maar vind het ook fijn om soms in stilte te genieten. Ik vind mezelf wel aardig creatief en open-minded maar vind het ook belangrijk om te relativeren/ontnuchteren op z’n tijd. Hm, ik geloof dat ik mezelf wel makkelijk kan aanpassen in verschillende situaties en met verschillende mensen :wink:

Spreekt mijn verhaal je aan, laat dan zeker een berichtje achter!

Hi,

Mijn naam is Farish en ben 30 jaar oud. Na een lang en zwaar schooljaar ben ik echt nodig aan vakantie toe. Ik ben leraar in het basisonderwijs op een school in Rotterdam, waar ik ook woon, en heb vanaf 19 juli vakantie. In principe zou ik per 22-7 weg kunnen, alhoewel dat ook niet helemaal zeker is. 28-8 moet ik zeker terug zijn om het nieuwe schooljaar voor te bereiden en op te starten.
Mijn relatie is sinds 2 maanden over, vrienden zijn gesetteld/ niet vrij/ geen geld of onzeker of ze met me mee kunnen. Vandaar dat ik hier een beetje rondkijk of er gezellige mensen zijn die openstaan om als duo of groep een reisje te ondernemen. Spanje, Portugal, Griekenland, Kroatië, Egypte (ondanks alle onrust) Aruba zijn mogelijke opties.
Ik heb al een kleurtje, dus uren aan t strand liggen hoeft van mij niet :stuck_out_tongue: Terrasjes pakken, cultuur snuiven, stappen, “shoppen” of whatever, dat lijkt me super. Ik hoor t wel!

Groetjes Farish Hasanradja
(ook op FB te vinden)

Hi Farish!

bedankt voor je reactie! Even verder contacten via berichtjes oid?

Groetjes ‘Elista’

Prima!

Groetjes

Hii,

ik heb net als jullie nog geen plannen voor deze zomer. was eigenlijk niet van plan om weg te gaan, wilde volgend een lange reis gaan maken, maar nu begint het toch te kriebelen en wil ik toch nog wel een weekje nar de zon!! Helaas is iedereen om me heen al weg of heeft al plannen, dus vroeg me af of jullie al iets gepland hebben??
ik ben zelf 29jr, hou van zon, zee, cultuur, feestjes, dansen en ga zo maar door :slight_smile:
groetjes Janneke

in voor een lift reis naar mimizan frankrijk?

Hey, bedankt voor je reactie!
Liften lijkt me best gaaf om een keer te doen, maar voor deze vakantie gaat dat 'm niet worden, sorry!
Ik ben toch op zoek naar een ander soort vakantie :wink:
Wens jou wel heel veel plezier in frankrijk!

Hoi!

Ik ben Kim, 22 jaar (omgeving Amsterdam) en heb net mijn bachelor afgerond…voel me nu dan ook (even) zo vrij als een vogeltje, maar vrienden hebben allemaal al plannen. Zou desondanks toch wel graag een weekje ontspanning, rust en zon willen pakken, dus dacht laat ik online wat rondkijken… Jouw berichtje sprak me meteen aan, dus maar besloten om even te reageren! :wink: Ben twee jaar geleden al eens op vakantie geweest met een groepje dat ik heb leren kennen via Wereldwijzer, en dat is goed bevallen, dus waarom niet nog eens! Ik zou ook graag op vakantie willen in week 30 of 31 (moet uiterlijk 2 augustus weer terug zijn).

Ben het met alles wat je over de invulling van de vakantie schrijft eigenlijk wel eens: enigszins goedkope zonbestemming, relaxen staat op nr. 1, maar wat cultuur opsnuiven is ook zeker niet verkeerd, zelfs gewenst! Terrasje pakken/uit eten gaan is altijd leuk, en stappen hoeft van mij ook zeker niet elke dag. Ook de beschrijving die je geeft over jezelf had ik grotendeels zelf kunnen schrijven…kan me er goed in vinden! Ik houd van gemak, kwaliteit en rust. Ben over het algemeen zelf ook rustig, en vind het ook fijn af en toe in stilte te genieten…maar houd ook van mensen om me heen, praten (en relativeren :wink: ): ben open en sociaal.

Als mijn berichtje jou ook aanspreekt, hoor ik het graag! :smiley:

Hallo allemaal, ik zie dat jullie ook nog opzoek zijn naar een leuke zon vakantie :vak02: . Ik ben 26 en ben dus ook opzoek naar een leuke zon vakantie. Ik vroeg me af of jullie er al uit waren ? of dat jullie ook nog opzoek zijn ? zo niet houd ik mij zeker aanbevolen.:feestje:

Hoi Kim!

Ik probeerde je een berichtje te sturen maar kreeg de melding dat je mailbox vol was. Kun je mij een berichtje sturen met je contactgegevens? Je reactie spreekt mij zeker aan!!

Hoi Elista,
Wellicht ben je reeds voorzien van een reisgenoot, maar indien dat nog niet zo is…here i am!
Kom niet uit Gelderland, maar kom uit het Brabantse. Momenteel single en heb hetzelfde “probleem”
wat de meeste singels wel hebben en wil toch lekker de zon opzoeken! Zelf ben ik 34 jaar en easy going.
Indien interesse of wil je meer weten dan hoor ik graag van je!

Groetjes

Heey Elista,

Ik heb je gisteren meteen een privé-berichtje gestuurd met mijn gegevens, maar die is denk ik ook niet doorgekomen op de één of andere manier… :S Je kunt me nu wel weer bereiken in mijn inbox als 't goed is! Als je even je mailadres stuurt, kan ik je mailen :wink:

Hallo Elista,

Ik heb je berichtje gelezen en heb precies hetzelfde. Ik wil ook graag weg, een lekkere zon, zee standvakantie en veeel gezelligheid! Ik overwoog ook een singlereis maar denk dat het via dit forum misschien veel leuker is om met gelijkgestemde mensen er een supervakantie van te maken. Ik ben 28, kom uit Rijswijk en werk toevallig ook in de psychiatrie. Deel ook dezelfde hobby’s, sport, muziek etc. Ik weet niet of er al plannen zijn gemaakt, zie ook andere mensen. Misschien leuk om met meer mensen te gaan?

als je leuk vind kan ik je berichtje sturen.

Gr Joy