Last minute Marrakech Marokko

Ik ben een humoristische en sportieve jonge man van 28 jaar, die van mooie reizen houd. Ik heb hier al veel ervaring in op gedaan. Zo ben ik voor een half jaar naar Zuid-Amerika geweest en ben ik afgelopen twee zomers voor 3 weken gaan backpacken in Midden-Amerika en Indonesië. Ik ben net een paar weken terug van mijn reis door Midden-Amerika en ben nu toe aan rust. Ik heb een vliegticket en hotelkamer over naar Marrakech in Marokko. Hieronder zal ik het specificeren:

Datum: van do 24 okt. t/m do 31 okt 2013;
Hotel: Eden Andalou Aquapark & SPA - All Inclusive 5sterren;
Vliegveld: vliegen vanaf Eindhoven naar Marrakech direct;

Heb jij zo iets van: ik wil graag Last minute nog even genieten van de zon, dan is dit je kans. Het is daar in die periode rond de 27 a 28 graden. Het hotel is van alle luxe voorzien en daarnaast zijn er veel mooie dingen in de omgeving te doen. Voor een onwijs mooie deal kan je mee!! Laat mij iets weten en we bespreken de mogelijkheden.

Groeten Dennis

Hoi Dennis,

Wellicht lees je dit berichtje pas nadat je terug bent. Ik zou graag je ervaringen willen horen. Zelf ben ik namelijk ook van plan om naar Marrakech te gaan voor een week of twee bij Club Med, ergens begin of eind 2014.

Groet,
Mathieu

Hoi Dennis,
Voor jou weet ik een veel mooiere plek: Riad Aicha Marrakech (www.ryadaicha.vom). Het is een B&B, midden in de Medina en niet ver van het grote plein, Jamna el-Fna.
Ik ben eigenaar/beheerder.
Groet,
Loek