Last Frontier Resort Kinabatangan

Hoi,

Van 21 juli tot 10 augustus 2012 gaan we Borneo doorreizen, van 23 juli tot 25 juli willen we graag een package afsluiten 3d/2nachten in het Last Frontier Resort in Kinabatangan. We hebben al verschillende mails naar het resort gedaan maar krijgen geen reactie terug. Weet iemand hoe we dit resort nog kunnen bereiken. Voor de rest is onze reis al geplant en geboekt. Wie heeft ervaringen met Last Frontier resort.
groetjes Greta

ik ben niet in dit resort geweest. ik was zelf in kinabatangan river lodge. Dit had ik vooraf geboekt en dit is zeker een aanrader. dus mocht het boeken bij last frontier niet lukken is dit misschien een andere mogelijkheid. www.insabah.com

1 like

Ik heb helaas geen ervaring, ik ben ook net als jij aan het kijken waar ik dit het beste kan boeken :). Ik heb verder nog niets geboekt op Sabah, ben heel benieuwd wat je reisschema is op borneo! Ik heb namelijk totaal nog geen beeld van hoelang je voor welke plekken moet rekenen. Zou leuk zou als je kunt vertellen wat je schema is!

Groetjes Deidre

Ik ben laatste keer 4D/3N bij Billit Kinabatangan Heritage B&B gebleven en ik vond dat heerlijk. Was vrij rustig weinig andere toeristen goedkoop, wel basic. Gids was zeer vriendelijk. Je moet echter niet de wereld verwachten, maar in de andere resorts verblijven zoveel toeristen dat dit een mooi alternatief is als je voor wat meer rust wilt gaan.

Bjorn

Hi Greta,

Bezoek onderstaande website eens. Ik weet bijna zeker dat hij jullie me alles kan helpen.

Mvg
Pieter

Heeft er iemand ervaring met duiken in Maleisië / Borneo?
Ik heb op deze bovenstaande link geklikt, en zag dat dit ook mogelijk was in Borneo…maar vroeg me af wat hier de kosten van zijn maar belangrijker nog, hoeveel tijd moet ik er voor vrij maken? De bedoeling is dat ik mijn PADI haal…als dat enorm veel tijd kost dan evt. onder begeleiding duiken.

groetjes
Najia

Hi Najiha