Last Frontier Resort Kinabatangan

Hoi,

Van 21 juli tot 10 augustus 2012 gaan we Borneo doorreizen, van 23 juli tot 25 juli willen we graag een package afsluiten 3d/2nachten in het Last Frontier Resort in Kinabatangan. We hebben al verschillende mails naar het resort gedaan maar krijgen geen reactie terug. Weet iemand hoe we dit resort nog kunnen bereiken. Voor de rest is onze reis al geplant en geboekt. Wie heeft ervaringen met Last Frontier resort.
groetjes Greta

ik ben niet in dit resort geweest. ik was zelf in kinabatangan river lodge. Dit had ik vooraf geboekt en dit is zeker een aanrader. dus mocht het boeken bij last frontier niet lukken is dit misschien een andere mogelijkheid. www.insabah.com

1 like

Ik heb helaas geen ervaring, ik ben ook net als jij aan het kijken waar ik dit het beste kan boeken :). Ik heb verder nog niets geboekt op Sabah, ben heel benieuwd wat je reisschema is op borneo! Ik heb namelijk totaal nog geen beeld van hoelang je voor welke plekken moet rekenen. Zou leuk zou als je kunt vertellen wat je schema is!

Groetjes Deidre

Ik ben laatste keer 4D/3N bij Billit Kinabatangan Heritage B&B gebleven en ik vond dat heerlijk. Was vrij rustig weinig andere toeristen goedkoop, wel basic. Gids was zeer vriendelijk. Je moet echter niet de wereld verwachten, maar in de andere resorts verblijven zoveel toeristen dat dit een mooi alternatief is als je voor wat meer rust wilt gaan.

Bjorn

Hi Greta,

Bezoek onderstaande website eens. Ik weet bijna zeker dat hij jullie me alles kan helpen.

Mvg
Pieter

Heeft er iemand ervaring met duiken in Maleisië / Borneo?
Ik heb op deze bovenstaande link geklikt, en zag dat dit ook mogelijk was in Borneo…maar vroeg me af wat hier de kosten van zijn maar belangrijker nog, hoeveel tijd moet ik er voor vrij maken? De bedoeling is dat ik mijn PADI haal…als dat enorm veel tijd kost dan evt. onder begeleiding duiken.

groetjes
Najia

Hi Najiha

Padi kun je halen in normaal gesproken een dag of 5. Als je alles willt weten stuur mij dan even een e-mail. Wij duiken vaak bij Borneo en kunnen je wel e.e.a. vertellen.

Mvg
Pieter

Beste Deirdre,

Wij vertrekken vanuit dusseldorf - tussenstop dubai en dan verdere aansluitingvlucht naar Kuala Lumpur. Vanuit Kuala Lumpur naar Sandakan
1ste nacht verblmijven we dan in Sandakan zelf omdat we s, avonds toekomen en geen zin meer hebben om richting Last Frontier te reizen in het donker.
Dus hier verder ondeze reisplanning:
21 juli: vertrek vanuit duseldorf
22 juli aankomst Kuala lumpur met doorreis naar Sandakan, overnachting Sea View Sandakan
23 juli - 25 juli hopelijk last frontier
25 juli - 29 juli met bus naar Kota Kinabalu overnachting Karamunching hotel
29 juli Aankomst Miri, backpackers hotel Dillenia
30 juli - 02 augustus vertrek naar Mulu Parc - Pinacles is een package3n/2d, hopelijk lukt dit omdat we een kind bij hebben van 11 jaar
02 augustus, 1 nacht terug in Dellenia Miri
03 augustus -09 augustus vertrek naar Kuching, overnachting Urban Resort Hotel
09 augustus vertrek naar Kuala Lumpur, overnachting in Ramah Putih
10 augustus vertrek naar Dusseldorf

Dit is onze reisplanning. We zijn namelijk met 4 volwassenen + 1 kind
We hebben al onze hotels via internet geboekt ofwel via agoda ofwel rechtstreeks bij het hotel
Als iemand nog tips heeft altijd welkom, wat we zeker moeten bezoeken op deze plaatsen. Miri willen we heel graag doen. Maar nu lezen we op verschillende sites dat dit toch moeilijk is met een kind.

Groetjes Greta

:slight_smile: heb je net gemaild !

Mailtje terug gestuurd. Er komt er nog een aan.

Tweede maitje ook onderweg naar Nederland. Zal wel aangekomen zijn als je wakker bent.

We hebben bericht gekregen van Last Frontier, dus dit is geregeld. Alleen nu nog Mulu - bezoek aan de Pinnacles. Heeft iemand deze al bezocht en is dit te doen met een kind van 11 jaar.
Groetjes Greta

Hoi Greta,

Goede keus om naar de Last Frontier Resort te gaan. Veel trappen lopen, maar erg mooi uitzicht.
De kamers zijn erg gehorig, maar het eten is super lekker.Wij hebben veel olifanten gespot, maar hadden geluk.
Mulu vonden wij ook erg de moeite waard. Wij hebben daar verschillende excursies gedaan, en hadden een heel mooi nieuw huisje op het park. De excursies waren wel vermoeiend, maar dat komt ook door de hoge luchtvochtigheid wat je niet gewent bent. En erg veel trappen lopen in de grotten.
Wij zijn afgelopen zomer geweest (juli/aug). Goede keus, en veel plezier.
Groeten Sabine

Beste Sabine,

Waar/bij wie heb jij de reis voor Mulu geboekt?

Groetjes Greta

Hallo Greta,

Ik heb de excursies bij het Mulu nat park gereserveerd van te voren, maar je kunt ook goed ter plekke boeken. Ik het per mail gedaan www.enquiries@mulupark.com
Ik heb nog een prijslijst van de excursies , die wil ik je wel toesturen.
Ik stuur je nog even een p.m.
groeten Sabine