Lares Hike Peru

OPROEP INCATRAIL
Hallo!
Hierbij een wijziging op mijn oproep voor de Lares Hike. Omdat Aly een boeking heeft ontvangen voor de Incatrail van 11 mei (is aankomstdatum Cusco), vervalt de Lares Hike van 8 mei. Wie heeft er zin om mee te gaan met deze Incatrail? Het betreft eveneens een 6-daags programma. Meer informatie is te vinden op de website: www.motherearthtours.com. De groep bestaat tot nu toe uit 4 mensen uit Canada en mij. Als je belangstelling hebt, laat me dat dan s.v.p. snel weten, het aantal plaatsen op de Incatrail is namelijk beperkt (op dit moment (11.02.)zijn er nog 90 beschikbaar, dus het loopt snel vol).

Bedankt!

Groeten, Esther

Hallo! Een vriend van mij uit Cusco heeft onlangs zijn eigen bedrijfje opgericht: Mother Earth Tours. Hij organiseert hikes in de Andes, zoals de Inca Trail en Lares Hike en heeft al ruim 8 jaar ervaring als gids. Eind april vertrek ik voor ca 3 weken naar Peru (al voor de 3e keer!), ga eerst vriendinnen in Lima bezoeken en aansluitend ga ik naar Cusco. Daar wil ik graag de Lares Hike gaan lopen, georganiseerd door Mother Earth Tours. Om Aly een beetje te helpen in de begintijd van zijn bedrijfje, probeer ik vanuit Nederland al een groep voor deze hike samen te stellen. De begindatum van dit 6-daagse Lares Hike arrangement zal 8 mei 2009 zijn. Wie heeft er zin om mee te gaan?

Het arrangement bevat o.a. een bezoek aan de Heilige Vallei, de Lares Hike en natuurlijk het geweldig indrukwekkende Machu Picchu! Meer details kun je vinden op de website: www.motherearthtours.com. Het voordeel van de Lares Hike t.o.v. de Inca Trail is dat het veel rustiger is op de paden. Bij de Inca Trail (heb ik 2 jaar geleden gelopen), loop je op sommige stukken als het ware in de file, bij de Lares Hike is dat absoluut niet het geval. Ik heb vorig jaar een korte Lares Hike gelopen: het is echt een aanrader! Een hike in de Andes onder leiding van een goede gids is echt een onvergetelijke ervaring! Neem ook gerust kontakt met me op als je vragen hebt!

Alvast bedankt!

Ik heb vorige maand de Lares Hike gedaan, echt super! Geen enkele andere groep tegen gekomen. De omgeving is echt super mooi en afwisselend. Ik heb trouwens wel de korte hike gedaan van drie dagen. Op het hoogste punt liepen we zelfs door de sneeuw, echt een onvergetelijke ervaring.