Ik blijf steeds in twijfel of Laos wel of niet een toegevoegde waarde zal zijn voor mijn reis. Ik start in bangkok, vliegend naar Chiang Rai, grens oversteken naar Laos, Gibbon Experience, afzoeken naar uiteindelijk Vientiane en dan door naar Cambodja. Ik ebn alleenreizend.
Gezien de kosten die je maakt voor Laos is het dan echt de moeite waard?
De Gibbon Experience kost inmiddesl 240 euro p.p. voor twee nachten. Is dit het geld echt waard? Ik lees op diverse sites ook dat het tegenvalt.
de gibbon experience is denk ik de duurste variant om aan zipline door de bomen te vliegen in Laos?noord Thailand. er zijn ik denk wel 10 organisaties die hetzelfde aanbieden voor behoorlijk minder euro’tjes (vraag even aan davenuman via een persoonlijk bericht naar een goed adres hiervoor)
Laos is een schitterend land en zeker het noorden is echt prachtig Luang Prabang is een heerlijk relaxe stad waar je eigenlijk toch naar toe moet gaan met de slowboat 2 dagen over de mekong schitterend, neem wel een kussentje mee om op te zitten de banken zijn erg hard (koop je op de lokale markt voor 40 a 50 bath
Vientiane is eigenlijk weinig tot niets bijzonders deze stad zou je gerust kunnen overslaan
Laos is prachtig en zeker de moeite waard. De gibbon-experience heb ik niet gedaan. Wel vind je mijn reisverslag op mijn website. Onderweg naar Cambodja is van alles moois te zien en doen. En ik zou Luang Prabang niet overslaan.
Geen idee of je al bent geweest en of je uiteindelijk besloten hebt om wel dan niet naar Laos te gaan.
Ligt het aan mij of vinden anderen het ook zo vreemd om een heel land af te spiegelen aan 1 zip-lijn?
Laos heeft heel, heel erg veel moois te bieden maar het moet uiteraard wel je interesse hebben, van Huai Xay via Pakbeng naar Luang Prabang, met de bus via Vang Vieng naar Vientiane, door naar Pakse, Champasak, Savannahket, 4,000 eilanden enz. enz.
Precies Laos is prachtig. Veel mooier, rustiger en authentieker dan Thailand kwam ik achter. Laos heeft me echt verrast. Wat een prachtig mooi land is dat! Ik zou ooit nog wel eens terug willen…
Helemaal mee eens met Sweeananas, mss laat ik cambodia dit jaar links liggen en ga ik gewoon terug, de Mekong op een slowboat is een unieke ervaring. Ik krijg terug rillingen als ik er terug aan denk :))