Hallo!
Ik ben al een aantal keer in Thailand geweest en nu wordt het hoog tijd om Laos en Vietnam te gaan ontdekken!
Ik ben vanaf eind september in Bangkok om daar wat vrienden te bezoeken en zou graag vanaf half oktober naar Ho Chi Minh city(Vietnam) willen vliegen (heb al tickets gezien van 30e!) om vanuit daar Vietnam door te reizen en daarna Laos.
Ik heb Thailand en Cambodja al gezien vandaar dat ik wil vliegen maar Vietnam en Laos lijken me echt onwijs gaaf, zo veel goeie dingen over gehoord terwijl ik in Thailand was!
Wat ik zelf super vind is om gewoon lekker goedkoop met openbaar vervoer te reizen en dan af en toe een scooter te huren om de omgeving te verkennen, een hele leuke manier om dingen te zien!
Verder maakt het me niet zo veel uit waar ik slaap, ik geef mijn geld liever uit aan leuke uitstapjes en ben gek op eten wat ze allemaal verkopen op straat
Verder ben ik 23 kom uit Nijmegen en ik werk in de zorg.
Lijkt het je wa mail dan even want ik heb niet zo veel tijd om op deze site te kijken.
Ook al wil je maar een deel samen reizen, samen is altijd gezelliger dan alleen!
groetjes Dionne
[EMAIL=“xdionne86@gmail.com”]xdionne86@gmail.com
Ik sta ook open voor andere dingen hoor, tijd zat namelijk maar Laos en Vietnam staan hoog op mijn verlanglijstje!
Filippijnen zouden natuurlijk een optie zijn vanuit Vietnam en heb ook al zitten kijken voor een paar weekjes Nepal tussendoor… dan van daaruit terug naar NL vliegen Nederland bijv… haha een hoop ideeen dus! :wereld:
:dag:
Hoi Dionne,
Je reis klinkt leuk! Zelf vertrek ik 2 november naar Bangkok, en ben van plan om ongeveer 21/22 december vanuit het Noorden (Chiang kong - Huay Xai) Laos binnen te komen. Daar begin ik als eerste met de gibbon experience. (in boomhutten slapen, en van boom naar boom via kabelbanen als transport) Vervolgens verder naar het zuiden.
Misschien lijkt het je wat om mee te gaan,
Ik hoor graag nog iets van je
Groetjes Anouk:dag:
Hoi Dionne!
Ik ga eind oktober naar Thailand, eind november naar Laos en vandaar uit naar Cambodja, Vietnam en nog heel wat andere ZO-Azie landen. Uiteindelijk richting Australie, NZ, Fiji, Indonesie en weer terug naar Europa. Bijna alles staat nog open, ik ga voor een jaar.
Anouk, ga je nou ineens eind december naar Laos? je weet ook niet wat je wil he… hahaa
Hai Vinnie,
hahah goed gezien Maar geen zorgen, ik ga inderdaad 21 november al naar Laos, vergissinkje :o
Groetjes Anouk