Langkawi of Oostkust met kind van 1,5 + overnachting tussen Cameron H. en Kota Bharu

Hallo,

Ik wil graag wat tips vragen voor onze rondreis eind augustus. We gaan rondreizen met een huurauto met een kind van 1,5. We willen niet te grote afstanden reizen en rustig aan doen. We zijn daarom nog op zoek naar een overnachting tussen Cameron Highlands en Kota Bharu omdat ik denk dat dit een te lange rit is op een dag?
We twijfelen of Langkawi een must is om in het reisschema op te nemen, de oostkust zou dan komen te vervallen. Wat is hierbij beter qua reistijd?

Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt!!

Op dit moment hebben we dit in gedachten:
[TABLE=“width: 325”]

Dag 1
Amsterdam - Kuala Lumpur

Dag 2
Aankomst Kuala Lumpur

Dag 3
Kuala Lumpur

Dag 4
Kuala Lumpur

Dag 5
Kuala Lumpur - Cameron Highlands

Dag 6
Cameron Highlands

Dag 7
Cameron Highlands - Kota Bharu

Dag 8
Kota Bharu

Dag 9
Kota Bharu - Perenthians

Dag 10
Perenthians

Dag 11
Perenthians

Dag 12
Perenthians - Belum

Dag 13
Belum

Dag 14
Belum - Penang

Dag 15
Penang

Dag 16
Penang - Pangkor

Dag 17
Pangkor

Dag 18
Pangkor

Dag 19
Pangkor - Kuala Lumpur

Dag 20
Kuala Lumpur - Amsterdam

Dag 21
Amsterdam

[/TABLE]

het ligt er een beetje aan wat je daar wilt doen, wil je gaan snorkelen? dan zou ik voor de oostkust kiezen in deze periode. de zee is bij langkawi (in die periode meestal wat wilder). wij zijn maar één keer op langkawi geweest toen waren onze kinderen ook klein, het voordeel was wel dat je daar wat meer acco met zwembaden hebt.

Langkawi ligt vlakbij Penang, dus die 2 combineren zou dan een betere optie zijn reistijd technisch. Ik ben niet op de Perhentians geweest, maar wat ik er gelezen heb is het allemaal wat minder ontwikkelt en als er dan een probleem met je kleine zou zijn is de vraag hoe snel je iets kunt vinden (voeding, arts, weet ik veel)

Bedankt voor jullie reacties!
Iemand misschien ook nog een tip voor een overnachting tussen Cameron Highlands en Perhentians? Of is dat wel te doen in 1 dag?

Hoi,
Het is te doen op een dag, ongeveer 5-6 uur rijden, ik zou een overnachting nemen in Kuala Besut bij de ferry na aankomst en dan de volgende ochtend de boot nemen.

Frank