Hai! Ik ben Maaike, en ik zit met het idee om na de komende zomer('08) of eind dit jaar een langere periode (3,4 maanden) nederland achter me te laten, de boel de boel te laten en een lange reis naar afrika te maken (kan ook een andere bestemming zijn…).
Ik ben sinds dik 4 jaar afgestudeerd (hbo) full-time dansdocente en ben op een punt dat ik even iets anders wil, nieuwe inspiratie, nieuwe mensen, andere cultuur in me op te nemen. Ik doe dit het liefst niet alleen (is ook maar zo…tja…alleen…), maar weet echter nog niet precies wat ik wil. Dus zat te denken aan een groepsreis, of wellicht is er iemand die ook klaar is voor een nieuw avontuur in z’n leven; jezelf, je doelen een beetje (her)ontdekken??![]()
Lang verhaal kort;
Wie heeft er informatie/nuttige sites over een groepsreis die ik kan maken naar bijvoorbeeld afrika waarbij ik evt. wat vrijwilligerswerk kan doen met kinderen, ze bijv. dansles geven? + of:
Wie heeft er zin om een lange reis te maken, maar niet alleen, wellicht met moi??
Ik hoop iets te horen, groetjes!
Maaike.(25jr)
Met zoveel tijd kun je ook makkelijk zelf rondreizen? Of misschien alleen een gedeelte in een groepsreis? Voor werken: kijk eens op TravelActice (www.travelactive.nl).