Lake District wandelen (Cumbria Way) 5 dagen (ergens tussen 6 en 14 april)

Hey !

Krijg ik iemand m/v (liefst met al enige wandelervaring) zo gek om mee de Cumbria Way te gaan wandelen door het Lake District van di 8 tot zo 13 april?
http://www.pietsmulders.nl/engeland_cumbriaway.html
Ik kan ook vertrekken op 6, 7 en 9 april en de reisperiode aanpassen als dat nodig is.

Vertrekken di-ochtend in Charleroi, terug zo-avond in Charleroi, tussenin 4 dagen wandelen
(de laatste etappe van de officiële route is niet zo hard de moeite dus die zou ik weglaten).

Vliegen kan aan 100 euro per persoon heen en terug (bagage inbegrepen), de verplaatsingen ginder zouden een 40 euro kosten.
De overnachtingen ter plaatse aan een max. gemiddelde van 40 euro per nacht.
Enfin: Vluchten h/t, verplaatsingen, overnachtingen met ontbijt moet allemaal lukken voor 340 euro - wschl goedkoper.
Daar komt dan het eten (inkopen / pubs) en eventuele extra’s nog bovenop.

Cumbria Way is niet de allermoeilijkste tocht, maar ook geen lachertje en als het weer tegenslaat kan het wat zwaar zijn.

Het kan er nog koud zijn in april, het is wel een van de maanden met de minste neerslag in het Lake District - hoe relatief dat ook moge zijn :slight_smile: :

Ik wandel met trektochtrugzak maar zonder tent en kookgerief enz.

Check mijn tekstje in de rubriek ‘even voorstellen’ als je meer over me wil weten - of pm me.

Daan.