Lachgas Ballon :d

egt he… als er iets kicke is dan is het wel in de mimos lachgas ballon halen en dan midden op de dansvloer nemen :D:P:P:D… dan beleef je de muziek is op een andere manier :stuck_out_tongue:

adiosss, xxxx,

rene

Originally posted by blanes_uno@03-02-2005, 00:36:14
** egt he… als er iets kicke is dan is het wel in de mimos lachgas ballon halen en dan midden op de dansvloer nemen :D:P:P:D… dan beleef je de muziek is op een andere manier :stuck_out_tongue: **

Ah vet ! Zeker proberen! :smiley: Mimos, here we come :stuck_out_tongue:

haha veeet cool kan je dat daar gewoon kopen? :stuck_out_tongue: hoeveel kost dat? ga ik zeker doen!!

Ik meen 4 euro toch ?!

Mimos de enige tent in de Costa Brava met lachgas ballonnen haha
Hopelijk komend seizoen weer !

jaja klopt inderdaad, 4 euro… maar zeker de moeite waard haha… !!! heb er nu al zin in :P:P:P

Originally posted by Bart (dj Mimos)@03-02-2005, 16:01:09
** Hopelijk komend seizoen weer ! **

regel dat ff dan B) zou wel vet zijn! :smiley:
Go Mimos :stuck_out_tongue:

He dat heb ik nooit meegekregen vorig jaar… moet dit jaar toch is gaan halen… :smiley:

nou ken me niet voorstellen dat ze die dingen niet weer gaan verkopen… goud geld verdienen ze er mee. 4 euro voor een beetje gas, maar wel spr gas :smiley:

xxxxx
rene

vet cool :lol: haha en werkt lachgas een beetjuh goed? :stuck_out_tongue: lang lol van? :smiley: haha dat ga ik zeker een xtje kopen B)

haha ja moet je ook zeker doen, duurt niet egt lang maar is wel onwijs kicke :smiley: xxxxx

Hebben ze dit jaar dan weer lachgas ballonen? :smiley:
Die dingen waren serius maf !!! :smiley:
Ik lach dubbel om myn eigen stem :stuck_out_tongue:
Heb het opgenomen met myn telfefoon :lol:
Dat van iedereen…
Egt waar…!! LOLLIG:D

het is geen helium… haha… lachgas zit allemaal tussen je oren :smiley: Vooral het effect dat alles in slowmotion gaat en de muziek vertraagt is dat is kicke

lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas,lachgas daar heb ik eg zin innnnnnnnnnnnnnnn :D:P

damn als ik dat doe gaat t nie goed emt mij :stuck_out_tongue:

Helemaaal Meee eens :smiley:

Mooi spul ja dat lachgas :stuck_out_tongue:

Supervet!
We gaan er gelijk 14 halen, voor iedereen eentje! Net zo vet! B)

ff hint he… je moet hem wel in een keer op maken dus goed door zuigen aan die ballon
want soms zie je mensen de hele avond met een ballon lopen
en daar heb je geen reed aan…

gewoon in zo diep mogelijk in ademen en dan via je neus uit ademen.

nouh… dan word het 100% zeker een goeie ballon…

rene

Vet! Das wat voor mij :stuck_out_tongue: Gaan we doen!

haha ja mag je ook zeker niet missen… :P:D