Nieuwe Site Disco Mimos On-line !

Oke sinds deze week is er een geheel nieuwe site on-line van Disco Mimos !

Je kunt hem vinden op : http://www.blanesbeach.com en binnenkort ook op het oude adres : http://www.discomimos.com

Je kunt info vinden over het personeel, de feesten, leuke foto’s van vorig jaar en laaty natuurlijk een berichtje achter op het gastenboek !

Have fun !

Verder is er bekend gemaakt dat deze zomer oa. Starkoo en Dj Kicken komen optreden :slight_smile:

Dj Kicken natuurlijk de maker van de MIMOS THEMESONG … ALCOHOLIC PARTTYY … ja dat wordt het zeker deze zomer :slight_smile: Een groot feest met veeel alcohol hahaha :wink:

jaaa ik heb gister gezieeeen :lol: mooie site!! jeej en bartje staat dr lkkr opppp :smiley: :rolleyes:

Geile bartje :smiley:

cker :smiley:

Originally posted by Bart (dj Mimos)@11-05-2005, 09:55:43
**

Have fun !

Verder is er bekend gemaakt dat deze zomer oa. Starkoo en Dj Kicken komen optreden :slight_smile:

Dj Kicken natuurlijk de maker van de MIMOS THEMESONG … ALCOHOLIC PARTTYY … ja dat wordt het zeker deze zomer :slight_smile: Een groot feest met veeel alcohol hahaha :wink: **

Noem je Ranja alcohol ? :stuck_out_tongue:

wie heeft t over ranja dan?

ik:P

mafkees :lol:

Originally posted by chantiejj@11-05-2005, 11:13:04
** mafkees :lol: **

Niet al te snel :o
zit op skool :wink:
en anders wordt ik genapst:O

haha ik zit thuis :smiley:

hij geeft telkens aan dat ik 15 seconde moet wachte :stuck_out_tongue:

haha bij mij ook kga te snel :lol:

over een klein kwatiertje ben ik weg :o

had net tussenuur :stuck_out_tongue:
Tosti thuis gemaakt en mee genomen naar skool :stuck_out_tongue:

ja ik ben ook strax weg… om half 1 ga ik naar me werk… moet weer centjes verdienen he voor blanes :lol: naja dat geld heb ik al en kep zelfs al beetje zakgeld dr voor dus naja dan voor me beltegoed he… :lol:

Neee, voor nog meer zakgeld :o
Vooor drank(L)

mjaa hallooo ik kijk gewoon een leuke jongen aan vraag oftie me wat te drinke wil geve en loop naar de volgende B) haha nee hoor :wink:

kijk, jij hebt wel gratis entree, maar je moet drank betalen…
waneer IK entree betaal… krijg ik n bonnetje waarmee ik 5 drankjes kan hale :lol:

:rolleyes: maar kijk… k gooi gewoon me tieten in de strijd en dan krijg ik gelijk 10 drankjes

HOER :o

nietes :frowning: